mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ventil krav kan du spille Half-Life 3 akkurat nå

Reply

Thread Tools
Old 1ste Dec 2007, 11:55
Medlem Group

Default Ventil krav kan du spille Half-Life 3 akkurat nå

Fjor da Ventilverksted ble spurt hvorfor de gikk med Half-Life 2 episodisk system, Ventilverksted's medgrunnlegger Gabe Newell svarer at Half-Life 2: Episode One utgitt på den 1 juni 2006, Half-Life 2: Episode Two som nå kommer sent i 2007, og Half-Life 2: Episode Three som forhåpentligvis kommer i 2008, alle satt sammen som den tredje spillet i serien. Heller enn å gjøre spillere vente en seks-pluss år for Half-Life 3, utvikleren trodde folk kan sette pris på å spille spillet i mindre biter hvis de ikke må vente så lenge. Så du har spilt Half-Life 3: Episode One akkurat nå! Å sitere Gabe: "Den originale Half-Life tok oss to år å utvikle. Med en betydelig større team Half-Life 2 tok oss seks år å utvikle, så vi trodde hvis vi skulle fortsette trenden med Half-Life 3 ville vi i utgangspunktet skipet etter at vi hadde alle pensjonert.
Vi prøver å komme opp med en bedre måte å få mer tidsriktig oppdateringer til våre kunder, og også komme opp med noe som ikke har komplikasjoner. Prosjekter økt logarithmically med hvor mye vi prøvde å gjøre, så hvis du prøvde å ta dobbelt så mye innhold eller teknologi i en boks det ender opp tar du fire ganger så mye arbeid, til høyre, og så vi prøver å finne en bedre løsning.
Vi dro fra Half-Life 2 på en cliffhanger med Citadel blåser opp, Alyx er et par meter fra eksplosjonen, så hva vil skje? Folk var ganske klart at de ikke ønsker å måtte vente så lenge de tidligere hadde for å finne ut hva som skjedde.
Sannsynligvis et bedre navn [tre Half-Life 2 episoder arc] ville vært Half Life 3: Episode One, Men disse tre er hva vi kan gjøre som vår måte å ta neste skritt fremover, men Half-Life 2 var navnet vi brukte ...

En stor fokus [i Episode One] er Alyx, både fra et fortellinger perspektiv og fra et gameplay perspektiv. Vi likte henne som et tegn, og viftene gjorde også, så vi ville at du skal tilbringe lang tid med henne, og se hvor langt vi kunne presse denne oppfatningen av single player co-op. Å være i denne verden, med noen som drifts ganske intelligent og opptre mer som en alliert, i stedet for denne dumme samling polygoner den slags tropper rundt og kommer i din vei.
Buen av trio episoder også om G-Man. Han synes kort i Episode One, og vi får mer informasjon om ham senere. Hvis du tenke på Half-Life 1 som G-Man prøver å slå deg til noe som var nyttig for ham - Transformasjonen av spilleren til helten. Og så Half-Life 2 var om hvordan han bruker du.
Half-Life 3 [aka episoder ett til tre] er om forholdet med G-Man, og hva skjer når han mister kontrollen over deg, Når du ikke er tilgjengelige for ham som verktøy, og hvordan han reagerer på det, og hva er konsekvensene av det. Alyx og forholdet med henne er en stor fokus i Episode One og den store historien om utvikling med G-Man. Det er teksten i trio episoder. "

Kilde: http://www.videogamesblogger.com/200...lease-date.htm
Old 9nde Dec 2007, 12:18
MJM
Donor Group

Vel, det store og hele, men ikke liker det ikke figuren. Jeg regner med at hvis Ep3 doesnt finish av serien vil det være et spill med tittelen HL3.

Uansett elsker serien, hvordan kunne du ikke? Jeg skulle ønske det ikke vil ta så lang tid å få episoder ut. Hvor mye de koster igjen, fordi basert på dette bør de 20 amerikanske max.

Min System: Toshiba Satellite a200-28P

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo T8100
Hovedkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM-minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (er):
200 GB 5400RPM
Optisk stasjon (er):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellitt a200 Series
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Intel 4965AGN
Skjerm (er):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 9 desember 2007, 14:17
Medlem Group

Hvilken?
  • Half-Life Generation Pack (leveres med alt det opprinnelige Half-Life legge ONS) - £ 14
  • Half-Life 2 - £ 9.97
Men jeg ville få Orange Box for £ 26.99 med Half-Life 2, Episode 1 og Episode 2.
Old 18nde Dec 2007, 09:32
Donor Group

Hva er interessant er Half-Life 2: Episode One og hvordan HL2 kan begavet på times.Orange Box være hyggelig forhåpentligvis en 3 er ekstreme jeg ønsker.
Old 18 desember 2007, 11:15
Medlem Group

Ja jeg vet,
Jeg skulle ønske det kunne være sant, du vet, kombinere tar over og alt det der, jeg ville bare være et kult Eli og ikke kampen, men være en del av det haha.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Half Life (1) Engine 64-Bit pmcg03 PC & Console Gaming 1 27 juni 2009 04:11
Half-Life 2 Soundtrack SirStukings Av Emne Diskusjon 6 20 desember 2007 03:58
Gman - en halv livet serierekke robina80 PC & Console Gaming 2 9 november 2007 09:31
Half-Life V Halo SirStukings PC & Console Gaming 2 30 oktober 2007 09:40
Half Life 2 dodgyant PC & Console Gaming 2 22 oktober 2006 01:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.