mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ventrilo med WoW spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 31. maj 2009, 12:52
Ny Medlem Gruppen

Default Ventrilo med WoW spørgsmål

K så sidste nite min ventrilo blev tillade mig at presse på for at tale i World of Warcraft på min XP-systemet. Dag, jeg får på udluftning, og det er ikke giver mig mulighed for at skubbe til at tale eller tale periode. Jeg kan høre samtaler, men kan ikke tale. Har afinstalleret og gjort friske geninstallerer af udluftningsanordning 3 gange har sørget for Tryk og tal er aktiveret og stadig ingen terninger. Enhver hjælp vil være værdsat.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ventrilo rangorden denise55 PC & Console Gaming 0 1 juni 2009 01:02
Nogle spørgsmål med Min PSU xZoDiACx Cases & Strømforsyninger 8 28. maj 2009 08:25
VPN Issues metzy75 Networking, Modemer & VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Problemer med en MacBook oobrokensilence Linux & Alternative OS 6 19 marts 2008 14:15
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28th Dec 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.