mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ventrilo med WoW problemer

Reply

Thread Tools
Old 31 mai 2009, 12:52
New Member Group

Default Ventrilo med WoW problemer

K så sist nite min Ventrilo ble tillater meg å få til å snakke i World of Warcraft på min XP-systemet. I dag skal jeg få på vent, og det er ikke tillate meg å få snakke eller snakk perioden. Jeg kan høre samtaler, men kan ikke snakke. Har avinstallert og gjøres fersk installerer av trekkhull 3 ganger, har gjort at Trykk og snakk er aktivert, og fortsatt ingen terninger. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ventrilo Rangering denise55 PC & Console Gaming 0 1 juni 2009 01:02
Noen problemer med min PSU xZoDiACx Bærevesker & Strømforsyning 8 28 mai 2009 08:25
VPN Problemstilling metzy75 Nettverk, modem og VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Problemer med en MacBook oobrokensilence Linux og alternative OS 6 19 mars 2008 14:15
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28 desember 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.