![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey im prøver at installere vice city på min pc, men når jeg prøver at køre det står der ikke kan finde 600x400 mode??
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er til højre, ud for 1024x768 mode.
| |||
| |||
| huh I cant selv indlæse spil jeg får denne fejl når jeg starte exe |
|
| |||
| |||
| Sorry, var en dårlig vittighed ... ERM ... Prøv at installere? |
|
| |||
| |||
![]() yeh Jeg forsøgte at ... ikke lykken |
|
| |||
| |||
| Hvad OS? |
|
| |||
| |||
| vista 32 bit I cant selv installere Red Alert 2 står der dirext x handling ikke understøttet eller noget og tager mig til en skærm med logoet og nogle tomme knapper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse er ret gamle spil, har du prøvet at køre dem i kompatibilitetstilstand for XP?
| |||
| |||
| ja jeg har ... samme problemer i kompatibilitetstilstand for XP SP2 |
|
| |||
| |||
| Det er ikke et 'backup' kopi af ve, er det? Og har du prøvet at køre det på en anden pc? Hvad er den præcise fejlmeddelelse, der kommer op? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Hvad min MB behov for at få det arbejder | DAllmon | CPU, bundkort og RAM | 6 | 14 oktober 2008 00:07 |
| Pop ups ikke fungerer | mokwepa | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 16 december 2007 16:29 |
| Jeg har problemer med at installere Sim City 4 | Xavier | Windows-operativsystemer | 2 | 26th May 2007 15:00 |
| VPN Ikke Working | mc_blue | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 30 april 2007 09:41 |
| Thread Tools | |
| |