![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej im försöker installera vice city på min pc, men när jag försöker köra det man säger inte kan hitta 600x400 läge?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är till höger, bredvid 1024x768 läge.
| |||
| |||
| va jag skränande även ladda spelet jag att när jag startar exe |
|
| |||
| |||
| Förlåt, var ett dåligt skämt ... Erm ... prova att installera? |
|
| |||
| |||
![]() yeh Jag försökte att ... no luck |
|
| |||
| |||
| Vilket OS? |
|
| |||
| |||
| vista 32 bitars jag skränande även installera larmberedskap 2 står dirext x åtgärden inte stöds eller något och tar mig till en skärm med logotypen och några tomma knappar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dessa är ganska gamla spel, har du provat att köra dem i kompatibilitetsläge för XP?
| |||
| |||
| ja jag har ... samma problem i kompatibilitetsläge för XP SP2 |
|
| |||
| |||
| Det är inte en "säkerhetskopia" kopia av VC, eller hur? Och har du provat att köra det på en annan dator? Vad är det exakta felmeddelandet som kommer upp? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Vad min MB måste få arbeta | DAllmon | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 14 oktober 2008 00:07 |
| Pop ups inte fungerar | mokwepa | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 16 december 2007 16:29 |
| Jag har problem med att installera Sim City 4 | Xavier | Windows-operativsystem | 2 | 26 juni 2007 15:00 |
| VPN fungerar inte | mc_blue | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 30 april 2007 09:41 |
| Thread Tools | |
| |