vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Videosieppausvalmius alkaen PS3 kun katselet HD

Reply

Thread Tools
Old 17 kesäkuu 2009, 17:23
Uusi Jäsen

Default Videosieppausvalmius alkaen PS3 kun katselet HD

Haluaisin talteenotto video minun PS3 joka yksityiskohtaisesti, oikeasti. Tiedän, saat kuollut halpoja kortteja, talteenotto-standardissa deffinition, mikä on hienoa. Kuitenkin haluan toistaa HD kun captureing. Sen perusteella, mitä olen HDMI talteenotto kortit tapa kallis (yli £ 150) ja on ongelmia mitä PS2 käyttötarkoituksiin. Olen kuullut noin käyttämällä komponentti talteenotto-kortti, jossa on HDMI-komponenttia muunninta. Olen vain ihmettelevät, mitä minun pitäisi tehdä? Mitä muut ihmiset tekevät? Just olla standardin deffinition, kun he haluavat saada talteen? Tai haarukka, että rahaa HD talteenotto kortit?

I'd käyttää kannettavan talteenotto ja haluaisin pitää sen halpa kuin mahdollista, koska olen vain käyttämällä sitä huvin vuoksi, ehkä lähettämistä youtube videoita ja muuta vastaavaa.

Thanks in advance,
Wisey
Old 18 kesäkuu 2009, 11:25
Rahoittajien ryhmän

Default Videosieppausvalmius alkaen PS3 kun katselet HD

Hanki SD Capture kortin.

Tuotos HD TV, mutta käyttävät jakotislauskolonnin, ja ottaa yksi lähtö pyydystämisen kortin.

Voit katsella HD ja tallentaa SD.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Video Capture / Screen Capture Software? Sandra Multimedia & Codecs 5 27. toukokuuta 2009 05:14
Screen Capture Software Wolfeymole General Software Chat 11 2. Maaliskuu 2008 21:01
Mikä talteenotto kortin tarvitsen? imparando Digital Imaging & Tulostimet 3 1. Feb 2008 14:23
PDF-tiedoston katselua ongelmia estra7 General Software Chat 1 27. marraskuu 2007 07:33
Ongelmia on-line-videon katselu OHJE! ateach52 Multimedia & Codecs 2 20. lokakuu 2007 10:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.