![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker å spille inn video fra min PS3 på noen detaljer, egentlig. Jeg vet at du kan få døde billige kort som fange i standard deffinition, som er fine. Men jeg ønsker å spille i HD mens captureing. Fra det jeg har HDMI fangst kort er veien til dyre (godt over £ 150) og har problemer med noe PS2 bruker. Jeg har hørt om å bruke en komponent-fangst kort med en HDMI til komponent konverter. Jeg bare lurer på hva jeg bør gjøre? Hva andre gjør? Bare spille i standard deffinition når de ønsker å ta bilde? Eller gaffel ut penger for HD-fangst kort? Jeg vil bruke en bærbar datamaskin til å fange opp og jeg vil beholde den billig som mulig, så jeg bare bruker den for moro skyld, kanskje legges inn YouTube-videoer og lignende. Takk på forhånd, Wisey |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få et SD Capture kortet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Capture / Screen Capture Software? | Sandra | Multimedia & Kodeker | 5 | 27 mai 2009 05:14 |
| Screen Capture Software | Wolfeymole | General Software Chat | 11 | 2 mars 2008 21:01 |
| Hvilken fangst kortet trenger jeg? | imparando | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 1 februar 2008 14:23 |
| PDF filvisning problemer | estra7 | General Software Chat | 1 | 27 nov 2007 07:33 |
| Problemer med on-line video viser HJELP! | ateach52 | Multimedia & Kodeker | 2 | 20 oktober 2007 10:25 |
| Thread Tools | |
| |