![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, wat we hier hebben is een idee. Het idee is om een lijst die wordt bijgewerkt, om aan te tonen hoe gemakkelijk games draaien op vista. Deze draad is lid ondersteund want we moeten de memebers om ons eerste hand wat werkt en niet. thats waarom zij moet worden geactualiseerd om zo vaak.
de 3 categorys zal worden "werk perfect, geen problemen op alle" "werken, maar met fouten en / of andere problemen" (geef aan wat er gebeurt met een korte lijst van problemen) "doesnt werkt niet op alle, of geïnstalleerd, maar crasht wanneer gestart" dit is een doorlopend project we allemaal moeten deelnemen aan te houden update. zoals we weten, veel mensen hebben Vista. en zij / wij / ik zou er zeker gebruik van deze info. kunt u alleen vertellen ons de status van het spel bij het gebruik van Vista, niet op XP. en denk eraan, dit is als u het spel gespeeld met je eigen ervaring. Als het werkt, vertel het ons, als het problemen heeft, vertel het ons, wanneer zij dont werken helemaal niet, vertel het ons. ty, en ik hoop dat dit snel kan helpen veel Vista gamers. Mijn Systeem: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| ok ik begin. deze spellen werken: halo Halo 2 GTA San Andreas GTA Vice City Bioshock Medal of honor airborne Crysis Company of Heroes Age of Empires: Rise of Nations Deus Ex Ghost Recon Advanced Warfighter Ghost Recon Advanced Warfighter 2 FEAR Combat Half-Life 2 Episode 1 Half-Life 2 Episode 2 Doom 3 Worms 4 Mayhem epsxe (PSX emulator) |
|
| |||
| |||
| Alle Rollercoaster Tycoon games |
|
| |||
| |||
| ok cool. maar dont vergeet te zeggen of het werkt of niet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet dat dit kan gooien het onderwerp abit maar ive got veel meer spellen die het werk en misschien enige die doesnt, wouldnt het gemakkelijker om de games die dont werkzaamheden, anders ziek worden hier eeuwig
| |||
| |||
| ive alleen gerealiseerd moet u aangeven of het wel of doesnt werk, dus ik veronderstel dat mijn idee is al in het spel hehe soldaten, helden van WW2 is het enige spel i CANT spelen zeer oud spel en TBH complete onzin dus geen verlies! |
|
| |||
| |||
| k. Alex zei hij Guna maken van een spreadsheet of iets dergelijks om het allemaal mooi en goed kijken. dus het kan een tijdje voordat we de grafiek en dergelijke. ps. Lost Planet werkt ook. |
|
| |||
| |||
| oo man met een plan! t'is een geweldig idee! |
|
| |||
| |||
| bedankt. en im zeker Alex zou zeggen hetzelfde. |
|
| |||
| |||
| Age of Empires 3 Call of Duty 2 Dat is mijn ervaring, Anyways. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe goed is Windows 7? Zal zij over Verenigbaarheid Kwesties van Vista of XP? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 4 | 22 apr 2009 01:03 |
| Verenigbaarheid van Clubbox met Windows Vista | germaine580 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 15 feb 2008 05:53 |
| Input niet ondersteund | markeyboy9944 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 29 dec 2007 21:53 |
| Wii-game cube ----- compatibiliteit | laserline | PC & Gaming Console | 4 | 13 okt 2007 07:34 |
| Vista en compatibiliteitsproblemen | merel | Windows besturingssystemen | 16 | De 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |