![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, hva vi har her er en idé. Ideen er å lage en liste som vil bli oppdatert, for å vise enkelt hva spillene kjører på vista. Denne tråden er medlem støttes fordi vi trenger memebers å fortelle oss første hånd hva som fungerer og ikke. dvs hvorfor det må oppdateres hvert så ofte.
3 categorys vil bli "fungerer prikkfritt, ingen problemer i det hele tatt" "fungerer, men med feil og / eller andre problemer" (spesifiser hva som skjer med en kort liste over problemer) "doesnt ikke fungere i det hele tatt, eller installerer men krasjer når startet opp" dette er et pågående prosjekt vi alle bør ta del i å holde oppdateringen. Som vi vet, mange folk har vista. og de / vi / jeg kan sikkert bruke denne info. kan du bare fortelle oss status i spillet når du bruker Vista, men ikke i XP. og husk, dette er hvis du har spilt spillet med dine egne erfaringer. Hvis det fungerer, forteller oss, hvis det er problemer, fortell oss, hvis det ikke fungerer i det hele tatt, forteller oss. ty, og jeg håper dette kan snart hjelpe mange Vista spillere. Min System: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| ok, skal jeg begynne. disse spillene arbeid: Halo Halo 2 GTA San Andreas GTA Vice City Bioshock Medal of Honor Airborne Crysis Company of heroes Age of Empires: Rise of Nations Gud ex Ghost Recon Advanced warfighter Ghost Recon Advanced warfighter 2 Fear Combat Half-Life 2 Episode 1 Half-Life 2 Episode 2 Doom 3 Worms 4 Mayhem epsxe (psx emulator) |
|
| |||
| |||
| Alle RollerCoaster Tycoon-spill |
|
| |||
| |||
| ok kult. men ikke glem å si om den fungerer eller ikke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet dette kan være å kaste emnet abit men Ive fikk mange flere spill som fungerer, og kanskje bare en som doesnt, wouldnt det være lettere å liste opp spill som ikke fungerer, ellers ill være her for alltid
| |||
| |||
| Ive bare realiseres må du hvis den gjør det eller ikke fungerer, så jeg antar at min idé er allerede i spille hehe soldater, helter av ww2 er det eneste spillet i cant spille veldig gammelt spill og tbh fullstendig crap så ingen tap! |
|
| |||
| |||
| k. Alex sier han er guna gjøre en regnearket eller noe sånt å gjøre det hyggelig og godt ute. Så det kan være en liten stund før vi kommer grafen opp og slikt. ps. Lost Planet fungerer også. |
|
| |||
| |||
| oo mann med en plan! t'is en god idé! |
|
| |||
| |||
| takk. og im sikker Alex ville sagt det samme. |
|
| |||
| |||
| Age of Empires 3 Call of Duty 2 Det er min erfaring, anyways. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor god er Windows 7? Vil det ha noen problemer fra Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| Kompatibiliteten til Clubbox med Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15 februar 2008 05:53 |
| Input ikke støttes | markeyboy9944 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 29 desember 2007 21:53 |
| Wii-spill cube ----- kompatibilitet | laserline | PC & Console Gaming | 4 | 13 oktober 2007 07:34 |
| Vista og kompatibilitetsproblemer | Blackbird | Windows-operativsystemer | 16 | 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |