![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, vad vi har här är en idé. Tanken är att göra en lista som kommer att uppdateras för att visa enkelt vad spelen körs på vista. Denna tråd är medlem stöd eftersom vi behöver memebers att berätta för oss första hand vad som fungerar och inte. Därför måste det uppdateras var så ofta.
den 3 categorys kommer att "fungerar perfekt, inga problem alls" "fungerar, men med fel och / eller andra problem" (ange vad som händer med en kort lista med problem) "doesnt inte fungerar alls, eller installerar men kraschar när startat" Detta är ett pågående projekt som vi alla bör delta i att hålla uppdateringen. som vi vet, många har vista. och de / vi / jag kan säkert använda denna information. snälla, bara berätta status i spelet när du använder Vista, inte på XP. Och kom ihåg, detta är om du har spelat spelet med dina egna erfarenheter. om det fungerar, berätta, om den har problem, berätta om den dont fungerar alls, berätta. ty, och jag hoppas att detta kan snart hjälpa många Vista spelare. Mitt System: Upp Secrit
|
|
| |||
| |||
| ok ska jag börja. dessa spel fungerar: halo Halo 2 GTA San Andreas GTA Vice City Bioshock Medal of Honor luftburna Häxkungens Company of heroes Age of Empires: Rise of Nations Deus ex Ghost Recon Advanced Warfighter Ghost Recon Advanced Warfighter 2 FEAR Combat Half-Life 2 Episode 1 Half-Life 2 Episode 2 Doom 3 Worms 4 Mayhem epsxe (psx emulator) |
|
| |||
| |||
| Alla Rollercoaster Tycoon-spel |
|
| |||
| |||
| ok cool. men dont glömma att säga om det fungerar eller inte. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet att det kan kasta ämnet lite men ive har mycket mer spel som fungerar och kanske enda som doesnt, wouldnt det vara lättare att lista de spel som dont arbete, annars sjuka vara här för evigt
| |||
| |||
| ive just insett att du måste ange om det eller icke verk så jag antar att min idé redan är i spel hehe soldater, hjältar ww2 är det enda spel jag skränande spela mycket gamla spel och tbh komplett skit så ingen förlust! |
|
| |||
| |||
| k. Alex sa att han är Guna göra en kalkylbladet eller nåt sånt att göra det trevligt och snyggt. så kan det vara en liten stund innan vi får grafen och sådant. ps. Lost Planet fungerar också. |
|
| |||
| |||
| oo man med en plan! t'is en jättebra idé! |
|
| |||
| |||
| tack. och im säker på att Alex skulle säga samma sak. |
|
| |||
| |||
| Age of Empires 3 Call of Duty 2 Det är min erfarenhet, i alla fall. |