![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Alle spil arbejde. Men man er meget buggy. Jeg har en Intel Core 2 Duo E6600, som jeg har overclocked til 3,44 GHz. 2GB Kingston hyperx ram 1066MHZ og et 8800GTS Og det kører FSX med 15 - 20Fps på med høje indstillinger, mens andre folkeslag ville køre det med 30 - 40 fps med det samme system. Jeg har ikke fundet en løsning så langt. |
|
| |||
| |||
| denne tråd isnt gå for godt, er det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke at mange bidrage til det: P
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah, der er aftalt. God idé CP men ligner det ikke er ved at komme i gang.
|
| |||
| |||
| Jeg har dog fundet en liste ligesom den, vi forsøger at samle på et andet forum. lerskifer i PM du linket til det Alex? dens en stor liste. |
|
| |||
| |||
| Blah VMware hele vejen for de gamle spil, der ikke tager meget, men understøttes ikke længere |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg kan ikke se en privat bruger, med en enkelt eller to PC's opkøb dette. Især i betragtning af de omkostninger terningerne. Det er ikke engang tager sigte på hjemme-brug.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Sims 2 arbejder efter en opdatering fra det officielle site også alle ekspansion packs arbejde.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah Sims 2 er fint også Football Manager 2008.
|
| |||
| |||
| Alle disse arbejde bøde: Frygt - Ekstraktion Point Star Wars - Knights of the Old Republik Ingen Lives Forever STALKER - Shadow of Chernobyl Quake 4 Fordømt Doom 3 - Resurrection Of Evil Half-Life ScummVM (for at spille gamle lucasarts adventure spil) Ikke virker: Race |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor god er Windows 7? Vil det have Enhver kompatibilitetsproblemer fra Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| Forenelighed af Clubbox med Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15 februar 2008 05:53 |
| Input ikke understøttes | markeyboy9944 | Grafikkort & Monitors | 1 | 29th Dec 2007 21:53 |
| Wii-spil terninger ----- kompatibilitet | laserline | PC & Console Gaming | 4 | 13 oktober 2007 07:34 |
| Vista og kompatibilitet problemer | solsort | Windows-operativsystemer | 16 | 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |