![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kaikki pelit työtä. Mutta yksi on hyvin viallisista. Minulla on Intel Core 2 Duo E6600, jonka olen Kokonaispistemäärä on 3,44 GHz. 2GB Kingston HyperX ram 1066MHZ ja 8800GTS Ja se toimii FSX kanssa 15 - 20Fps annetun med korkea asetukset kun taas muiden kansojen olisi ristiriidassa sen kanssa 30 - 40 fps kanssa samaa järjestelmää. I havent löytäneet ratkaisun tähän mennessä. |
|
| |||
| |||
| tämän säikeen isnt menee liian hyvin, on se. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei monille osaltaan se: P
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, sovittu. Hyvä idea CP mutta näyttää siltä kuin se ei ota pois.
|
| |||
| |||
| Olen kuitenkin löytänyt luettelo paljon, jollainen me yritämme toteuttaa yhdessä eri foorumilla. Shale i PM sinulle linkin siihen Alex? sen suuri luettelosta. |
|
| |||
| |||
| Blaah VMware aina niitä vanhoja pelejä, jotka eivät ole paljon, mutta niitä ei enää tueta |
|
| |||
| |||
| Quote:
En näe kotikäyttäjä, jossa on yksi tai kaksi pc: n Ostamalla tämän. Etenkin kun otetaan huomioon kustannukset yatsy. Se ei ole edes suunnattu kotona käytössä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Sims 2 teosten jälkeen päivityksen virallisella sivustolla myös kaikki laajentamista pakkafilmeinä työtä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo Sims 2 on hyvä myös Football Manager 2008.
|
| |||
| |||
| Kaikki nämä toimivat hyvin: Pelko - Extraction Point Star Wars - ritareina Vanhan tasavallan Kukaan Lives Forever Stalker - Shadow of Chernobyl Quake 4 Tuomitsi Doom 3 - Resurrection Of Evil Half-Life ScummVM (pelaamiseen vanhojen LucasArts seikkailu pelit) Ei toimi: Rotu |