![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Alle spellen werken. Maar een zeer buggy. Ik heb een Intel Core 2 Duo E6600 die ik heb overclocked tot 3,44 GHz. 2GB Kingston hyperx ram 1066MHz en een 8800GTS En het draait FSX met 15 - 20Fps op med hoge instellingen terwijl andere volkeren in strijd zou zijn met 30 tot 40 fps met hetzelfde systeem. Ik havent een oplossing gevonden tot nu toe. |
|
| |||
| |||
| deze draad isnt going te goed is het. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niet te veel over hem: P
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, overeengekomen. Goed idee CP, maar het lijkt alsof het er niet aan af.
|
| |||
| |||
| Ik heb echter vond een lijst net als degene die wij proberen om samen op een ander forum. schalie i PM u de link naar het Alex? zijn een grote lijst. |
|
| |||
| |||
| Blah VMware helemaal voor die oude games die niet veel, maar worden niet langer ondersteund |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik zie niet een thuis gebruiker, met een enkele of twee pc's te kopen is. Vooral gezien de kosten dobbelstenen. Het is ook niet gericht thuis gebruik.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De Sims 2 werkt na een update van de officiële site ook alle expansie packs werk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja Sims 2 is prima ook Football Manager 2008.
|
| |||
| |||
| Al deze werken: Vrees - Extraction Point Star Wars - Knights of the Old Republiek No one Lives Forever STALKER - Shadow of Chernobyl Quake 4 Veroordeeld Doom 3 - Resurrection of Evil Half-Life ScummVM (voor het afspelen van oude LucasArts adventure games) Niet werkt: Ras |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe goed is Windows 7? Zal zij over Verenigbaarheid Kwesties van Vista of XP? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 4 | 22 apr 2009 01:03 |
| Verenigbaarheid van Clubbox met Windows Vista | germaine580 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 15 feb 2008 05:53 |
| Input niet ondersteund | markeyboy9944 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 29 dec 2007 21:53 |
| Wii-game cube ----- compatibiliteit | laserline | PC & Gaming Console | 4 | 13 okt 2007 07:34 |
| Vista en compatibiliteitsproblemen | merel | Windows besturingssystemen | 16 | De 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |