![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Alle spill fungerer. Men ett er svært vognen. Jeg har en Intel Core 2 Duo E6600 som jeg har overclocked til 3,44 GHz. 2GB Kingston hyperx ram 1066MHz og et 8800GTS Og det går FSX med 15 - 20Fps på med høye innstillinger mens andre folk ville kjøre det med 30 - 40 fps med samme system. Jeg har ikke funnet en løsning så langt. |
|
| |||
| |||
| denne tråden isnt gå for godt er det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke mange bidra til det: P
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, er avtalt. Lurt CP men ser ut som det ikke tar av.
|
| |||
| |||
| Jeg har imidlertid funnet en liste mye lik den vi prøver å sette sammen på et annet forum. skifer i PM du linken til den Alex? dens store listen. |
|
| |||
| |||
| Blah VMware helt for de gamle spillene som ikke tar mye, men de støttes ikke lenger |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kan ikke se en hjemmebruker, med én eller to PC-er å kjøpe dette. Spesielt vurderer kostnadene terningene. Det er ikke myntet på hjemme-bruk.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Sims 2 fungerer etter en oppdatering fra det offisielle nettstedet også alle ekspansjon Oppdateringspakker arbeid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja Sims 2 er fine også Football Manager 2008.
|
| |||
| |||
| Alle disse fungerer fint: Frykt - Extraction Point Star Wars - Knights of the Old Republic Ingen Lives Forever STALKER - Shadow of Tsjernobyl Quake 4 Condemned Doom 3 - Resurrection Of Evil Half-Life ScummVM (for å spille gamle LucasArts eventyr-spill) Ikke fungerer: Rase |