![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Alla spel fungerar. Men ett är väldigt buggig. Jag har en Intel Core 2 Duo E6600 som jag har overclocked till 3,44 GHz. 2GB Kingston hyperx RAM 1066MHz och ett 8800GTS Och det går FSX med 15 - 20Fps på med höga inställningar medan andra folk skulle köra den med 30 - 40 fps med samma system. Jag har icke funnit en lösning så här långt. |
|
| |||
| |||
| denna tråd isnt gå för långt är det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| inte att många bidrar till det: P
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, överens om. Bra idé CP men ser ut som det inte tar fart.
|
| |||
| |||
| Jag har dock hittat en lista ungefär som den vi försöker sätta ihop på ett annat forum. Shale i PM du länken till det Alex? dess stora listan. |
|
| |||
| |||
| Blah VMware hela vägen för dessa gamla spel som inte tar mycket men inte längre stöds |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag kan inte se en hemanvändare, med en eller två st: s köp av denna. Speciellt med tanke på kostnaden tärningarna. Det är inte ens att hemma användning.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Sims 2 fungerar efter en uppdatering från den officiella webbplatsen finns också alla expansion packs arbete.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja Sims 2 är bra också Football Manager 2008.
|
| |||
| |||
| Alla dessa fungera bra: Rädsla - Extraction Point Star Wars - Knights av Gamla republiken Ingen Lives Forever Stalker - Shadow of Chernobyl Quake 4 Condemned Doom 3 - Resurrection Of Evil Half-Life ScummVM (för att spela gamla LucasArts äventyr spel) Inte fungerar: Ras |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur bra är Windows 7? Kommer det någon kompatibilitetsproblem från Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystem | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| Förenligheten av Clubbox med Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15 februari 2008 05:53 |
| Input inte stöds | markeyboy9944 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 29 december 2007 21:53 |
| Wii-spel kub ----- kompatibilitet | laserline | PC & Console Gaming | 4 | 13 oktober 2007 07:34 |
| Vista och kompatibilitetsproblem | Blackbird | Windows-operativsystem | 16 | 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |