![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Test Drive Unlimited
| |||
| |||
| Det kan være gamle nyheder til dig spillere, men hvis ikke så kontrollere dette. Kan du køre det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| , at hjemmesiden fungerede godt, men det sagde jeg cant køre C & C de første ti år, som i virkeligheden kan jeg køre det godt
| |||
| |||
| King Kong: The Official Video Game HALVDELEN VÆRKER Før genstart besøge beskyttelse websted "SECUREROM" Jeg tror? Download den ene passer til dit operativsystem. Hvis du ikke hente opdateringen computeren vil genstarte og crash giver dig en kode for det problem, gav jeg op og geninstalleret vista. (Dette er kun nødvendig TIL VISTA) Spillet er en frygtelig en så selvom du fik den gratis overlade det (jeg købte for en Fiver på PC World). |
|
| |||
| |||
| gør cod4 arbejde bøde??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For Vista 64? Ja. Men hvis du får nogle pesky fejl, når du forsøge at benytte multi spiller, der går ned og stopper det lastning, derefter stick nogle hovedtelefoner / mikrofon til lydkortet. Forbavsende det løser problemet. Du kan senere tage dem ud igen, når spillet starter.
|
| |||
| |||
| Crysis sprænghoved ikke virker på 64-bit :-( De målrettede fjernet de 64 bit filer |
|
| |||
| |||
| Call of duty2 arbejder fint for mig. I'm running Vista64. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det virker fint på mine venner Vista 64bit. stor frame rates.
|
| |||
| |||
| Det eneste problem jeg har med sprænghoved er GFX relateret, ikke Vista64 relateret. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor god er Windows 7? Vil det have Enhver kompatibilitetsproblemer fra Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| Forenelighed af Clubbox med Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15 februar 2008 05:53 |
| Input ikke understøttes | markeyboy9944 | Grafikkort & Monitors | 1 | 29th Dec 2007 21:53 |
| Wii-spil terninger ----- kompatibilitet | laserline | PC & Console Gaming | 4 | 13 oktober 2007 07:34 |
| Vista og kompatibilitet problemer | solsort | Windows-operativsystemer | 16 | 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |