![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Test Drive Unlimited
| |||
| |||
| Tämä voi olla vanha uutinen teille pelaajille, mutta jos ei sitten katso tätä. Can you run it? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kyseisillä verkkosivuilla toiminut hyvin, mutta se sanoi i cant run c & c ensimmäisen vuosikymmenen aikana, kun itse voin käyttää sitä hyvin
| |||
| |||
| King Kong: The Official Video Game puolet TEOKSET Ennen käynnistystä vierailla suojelua verkkosivulla "SECUREROM" Minusta? Lataa yhden soveltuvat käyttöjärjestelmän. Jos et lataa päivityksen tietokone on käynnistettävä uudelleen ja kaatua antaa sinulle koodin ongelma, annoin ja uudelleenasennettavien näköala. (Tämä on vain TARVITTAVA VISTA) Peli on valtavasti näin silloinkin, kun niille annettiin sen ilmaiseksi jättää se (i osti varten vitonen on PC World). |
|
| |||
| |||
| ei cod4 toimivat hyvin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saat Vista 64? Kyllä. Mutta jos saat joitakin ärsyttävä virhe, kun yrität ja käyttää monen pelaajan että kaatuu ja lopettaa sen lastaus, sitten kiinni noin kuulokkeet / mikrofoni osaksi äänikortti. Hämmästyttävän se ratkaisee ongelman. Voit myöhemmin ottaa ne uudelleen, kun peli käynnistyy.
|
| |||
| |||
| Crysis taistelukärjen ei toimi 64-bittinen :-( Ne tarkoituksella poistanut 64 bittiset tiedostot |
|
| |||
| |||
| Call of duty2 toimii vain kauniita minulle. Olen käynnissä Vista64. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se toimii vain sakkoa ystäviäni Vista 64bit. suuri kuvan virkistystaajuuden.
|
| |||
| |||
| Ainoa ongelma Minulla on kanssa taistelukärjen on GFX liittyvät, ei Vista64 liittyvät. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka hyvä on Windows 7? Sillä tule olemaan mitään Compatibility kysymyksiä Vista tai XP: ssä? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 22. Huhtikuu 2009 01:03 |
| Yhteensopivuutta Clubbox Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15th Feb 2008 05:53 |
| Syöte ei tueta | markeyboy9944 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 29. Joulukuu 2007 21:53 |
| Wii-peli kuutioina ----- yhteensopivuus | laserline | PC & Console Gaming | 4 | 13. lokakuu 2007 07:34 |
| Vista ja yhteensopivuus ongelmia | mustarastas | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 19. Jul 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |