![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Test Drive Unlimited
|
|||
|
|||
|
Dit kan oud nieuws voor u gamers, maar zo niet dan check this out. Kun je dat?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
die website goed gewerkt, maar het zei i cant run C & C de eerste tien jaar als er in feite kan ik draaien goed
|
|||
|
|||
|
King Kong: The Official Video Game HELFT WERKEN
Voordat het rebooten van een bezoek aan de bescherming website "SECUREROM" Ik denk? Download het een geschikt is voor uw besturingssysteem. Als je niet downloaden van de update op uw computer zal opnieuw opstarten en crashrapporten geven je een code voor het probleem, ik heb het opgegeven en opnieuw Vista. (Dit is alleen nodig voor Vista) Het spel is een verschrikkelijk een dus zelfs als je kregen hem gratis laten (Ik kocht voor een Fiver op PC World). |
|
|
|||
|
|||
|
doet CoD4 werken?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Voor Vista 64?
Ja. Maar als je sommige pesky foutmelding wanneer u probeert en het gebruik multi speler die crasht en stopt het laden, dan kleven enkele koptelefoon / microfoon in de geluidskaart. Verbazingwekkend dat lost het probleem. U kunt ze later weer een keer het spel opstart.
|
|
|||
|
|||
|
Crysis Kernkop werkt niet op 64 bit :-( Ze doelbewust verwijderd de 64 bits-bestanden
|
|
|
|||
|
|||
|
Call of duty2 werkt prima voor mij. Ik ben actief Vista64.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het werkt prima op mijn vrienden Vista 64bit. groot frame rates.
|
|
|
|||
|
|||
|
Het enige probleem dat ik met met Kernkop is gfx verbonden, niet Vista64 gerelateerd.
|