![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Test Drive Unlimited
| |||
| |||
| Dette kan være gamle nyheter til dere spillere, men hvis ikke så sjekk ut dette. Kan du kjøre den? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| at nettstedet fungerte bra, men det sa jeg skrånende kjøre c & c første tiåret da faktisk jeg kan kjøre det godt
| |||
| |||
| King Kong: The Official Video Game HALV WORKS Før omstart besøke beskyttelse website "SECUREROM Jeg tror? Last ned en som passer for operativsystemet. Hvis du ikke laste ned oppdateringen datamaskinen reboot og krasje slik at du får en kode for problemet, jeg ga opp og reinstallert vista. (Dette er kun nødvendig for Vista) Spillet er en forferdelig en så selv om du fikk den gratis forlater den (jeg kjøpte for en fiver i PC World). |
|
| |||
| |||
| does cod4 fungerer bra?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For Vista 64? Ja. Men hvis du får noen pesky feilmelding når du prøver og bruker multi spiller som krasjer og stopper den lasting, deretter pinne noen hodetelefoner / mikrofon til lydkortet. Utrolig det løser problemet. Du kan senere ta dem ut igjen når spillet starter opp.
|
| |||
| |||
| Crysis stridshode virker ikke på 64 bit :-( De purposely fjernet 64 bit filer |
|
| |||
| |||
| Call of duty2 fungerer helt fint for meg. Jeg kjører Vista64. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fungerer helt fint på min venner Vista 64bit. great bildefrekvenser.
|
| |||
| |||
| Det eneste problemet jeg har med stridshode er GFX relatert, ikke Vista64 relatert. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor god er Windows 7? Vil det ha noen problemer fra Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| Kompatibiliteten til Clubbox med Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15 februar 2008 05:53 |
| Input ikke støttes | markeyboy9944 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 29 desember 2007 21:53 |
| Wii-spill cube ----- kompatibilitet | laserline | PC & Console Gaming | 4 | 13 oktober 2007 07:34 |
| Vista og kompatibilitetsproblemer | Blackbird | Windows-operativsystemer | 16 | 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |