![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Test Drive Unlimited
| |||
| |||
| Detta kan vara gamla nyheter för er spelare, men om inte så kolla in det här. Kan du köra den? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| att webbplatsen fungerat bra men det sa jag skränande köra C & C de första tio åren när det i själva verket kan jag köra det väl
| |||
| |||
| King Kong: The Official Video Game HALVÅRET BYGGENTREPRENADER Före omstart besöka skydd webbplats "SECUREROM" Jag tror? Ladda ner en lämplig för ditt OS. Om du inte ladda ner uppdateringen din dator kommer att starta och krascha ger dig en kod för problemet, jag gav upp och installerat vista. (Detta behövs endast för Vista) Spelet är ett fruktansvärt en så även om du fick det gratis lämna den (jag köpte för ett fempundsedel på PC världen). |
|
| |||
| |||
| inte cod4 fungera bra??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För Vista 64? Ja. Men om du får några pesky felmeddelande när du försöker använda flera spelare som kraschar och hindrar det lastning, sedan sticka några hörlurar / mikrofon till ljudkortet. Otroligt att det löser problemet. Du kan senare ta ut dem igen när spelet startar.
|
| |||
| |||
| Häxkungens bomben inte fungerar på 64 bitars :-( De avsiktligt tagit bort 64-bitars filer |
|
| |||
| |||
| Call of duty2 fungerar alldeles utmärkt för mig. Jag kör Vista64. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fungerar alldeles utmärkt på mina vänner Vista 64bit. stor frame rates.
|
| |||
| |||
| Det enda problemet jag har med bomben är GFX, ej Vista64 närstående. |