mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Visual

Reply

Thread Tools
Old 3. februar 2008, 06:34
Ny Medlem Gruppen

hi, når jeg installerer et spil for mine børn skærmen blæser dobbelt størrelse og en besked kommer op på skærmen, siger der ikke er nok visuelle rum, (sorry i cant huske den nøjagtige besked) kan nogen hjælpe da jeg dont ønsker at prøve det igen i tilfælde jeg buste det
XP Home Edition
Intel (R)
Pentium (R) 4cpu
Old 3 februar 2008, 07:18
Medlem Gruppen

Dette er mest sandsynligt, at være, fordi du ikke har nok RAM til at spille spillet.
Hvis du gå til http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA de kan gøre en systemscanning at finde ud af, hvilke ram er compatiable med computeren, dens lidt dyrere sted, men den er værd, den ro i sindet, som du plejer at bekymre dig om at sende noget tilbage som ikke compatiable.
skal omkostningerne omkring £ 20 for 1 GB RAM og meget nem at installere, du plejer at få nogen til at gøre det for dig - Det blot passer det store længe stikket i dit bundkort
Old 11 februar 2008, 05:18
Donor-Gruppen

hvilket spil er det, og hvad grafikkort ya fik?

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.