![]() |
|
| |||
| |||
| hi, når jeg installerer et spil for mine børn skærmen blæser dobbelt størrelse og en besked kommer op på skærmen, siger der ikke er nok visuelle rum, (sorry i cant huske den nøjagtige besked) kan nogen hjælpe da jeg dont ønsker at prøve det igen i tilfælde jeg buste det XP Home Edition Intel (R) Pentium (R) 4cpu |
|
| |||
| |||
| Dette er mest sandsynligt, at være, fordi du ikke har nok RAM til at spille spillet. Hvis du gå til http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA de kan gøre en systemscanning at finde ud af, hvilke ram er compatiable med computeren, dens lidt dyrere sted, men den er værd, den ro i sindet, som du plejer at bekymre dig om at sende noget tilbage som ikke compatiable. skal omkostningerne omkring £ 20 for 1 GB RAM og meget nem at installere, du plejer at få nogen til at gøre det for dig - Det blot passer det store længe stikket i dit bundkort |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvilket spil er det, og hvad grafikkort ya fik?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|