vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Visual

Reply

Thread Tools
Old 3 helmikuu 2008, 06:34
Uusi Jäsen

Default Visual

hi, kun olen asentanut pelin minun lapsiani näytön puhaltaa kaksi kertaa suurempi ja viesti tulee näyttöön sanomalla ei ole tarpeeksi visuaalinen tarvittavan tilan (sorry i cant muistaa tarkka viesti) kukaan voi auttaa, koska i dont halua yrittää uudestaan jos i Rintakuvan se
XP Home Edition
Intel (R)
Pentium (R) 4cpu
Old 3 helmikuu 2008, 07:18
Jäsen

Default Visual

Tämä todennäköisimmin koska te dont on riittävästi ram pelata peliä.
Jos et mene http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA he voivat tehdä järjestelmän tarkistus löytää, mikä ram on compatiable tietokoneen kanssa, sen hieman kallis sivuston mutta sen arvoinen mielenrauhan että sinulla tapana tarvitse huolehtia lähettämällä mitään takaisin, koska sen ei compatiable.
kustannus olisi noin £ 20 1 gigatavu RAM-muistia ja sen erittäin helppo asentaa, sinun tapana on joku tehdä sen sinulle - Se yksinkertaisesti sopii se suuri kauan pistorasia emolevyn
Old 11 helmikuu 2008, 05:18
Rahoittajien ryhmän

Default Visual

mikä peli se on ja mitä näytönohjaimen ya got?

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable cba321 Graphics Cards & Näytöt 1 23. toukokuuta 2009 22:12
Visual Basic OHJE! (avataan uusi) ryannathans General Software Chat 10 23. Jan 2009 15:42
Tarvitsetko apua Visual Studio 2005 ahyi General Software Chat 0 21. Jan 2009 21:41
Vista Visual Basic Cew27 Linux & Alternative OS 1 27. marraskuu 2007 14:25
Visual Basic 6 momuncoderlife Web Design, Hosting & SEO 4 8. marraskuu 2007 02:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.