mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Visueel

Reply

Thread Tools
Old 3 feb 2008, 06:34
Nieuw Lid Fractie

Default Visueel

Hoi Als ik een spel voor mijn kinderen het scherm blaast tweemaal de omvang en het bericht komt op het scherm zegt er niet genoeg visuele ruimte nodig (sorry i cant remember de exacte bericht) kan iemand helpen als i dont want to probeer het opnieuw voor het geval ik het borstbeeld
XP Home Edition
Intel (R)
Pentium (r) 4cpu
Old 3 februari 2008, 07:18
Lid Fractie

Default Visueel

Deze meest waarschijnlijke te worden omdat je niet genoeg RAM-geheugen om het spel te spelen.
Als je naar http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA ze kunnen doen, een systeem scannen om te achterhalen welke ram is compatiable met uw computer, zijn een beetje duurder site, maar zijn de moeite waard de gemoedsrust dat u wont zorgen te maken over het sturen iets terug als haar niet compatiable.
de kosten moeten circa £ 20 voor 1 GB RAM-geheugen en zijn zeer eenvoudig te installeren, u wont hebben om iemand te doen het voor u - Het past gewoon het grote lange-aansluiting op uw moederbord
Old 11 februari 2008, 05:18
Donor Groep

Default Visueel

Welk spel is het en welke grafische kaart heb je?

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable cba321 Grafische Kaarten & Monitors 1 23 mei 2009 22:12
Visual Basic Help! (opening nieuwe vorm) ryannathans Algemene programmatuurnoot Chat 10 23 Jan 2009 15:42
Hulp nodig met Visual Studio 2005 ahyi Algemene programmatuurnoot Chat 0 21 Jan 2009 21:41
Vista met Visual Basic Cew27 Linux & Alternative OS 1 27 nov 2007 14:25
Visual Basic 6 momuncoderlife Web Design, Hosting & SEO 4 8 Nov 2007 02:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.