![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Als ik een spel voor mijn kinderen het scherm blaast tweemaal de omvang en het bericht komt op het scherm zegt er niet genoeg visuele ruimte nodig (sorry i cant remember de exacte bericht) kan iemand helpen als i dont want to probeer het opnieuw voor het geval ik het borstbeeld XP Home Edition Intel (R) Pentium (r) 4cpu |
|
| |||
| |||
| Deze meest waarschijnlijke te worden omdat je niet genoeg RAM-geheugen om het spel te spelen. Als je naar http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA ze kunnen doen, een systeem scannen om te achterhalen welke ram is compatiable met uw computer, zijn een beetje duurder site, maar zijn de moeite waard de gemoedsrust dat u wont zorgen te maken over het sturen iets terug als haar niet compatiable. de kosten moeten circa £ 20 voor 1 GB RAM-geheugen en zijn zeer eenvoudig te installeren, u wont hebben om iemand te doen het voor u - Het past gewoon het grote lange-aansluiting op uw moederbord |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk spel is het en welke grafische kaart heb je?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable | cba321 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 mei 2009 22:12 |
| Visual Basic Help! (opening nieuwe vorm) | ryannathans | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 23 Jan 2009 15:42 |
| Hulp nodig met Visual Studio 2005 | ahyi | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 21 Jan 2009 21:41 |
| Vista met Visual Basic | Cew27 | Linux & Alternative OS | 1 | 27 nov 2007 14:25 |
| Visual Basic 6 | momuncoderlife | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 8 Nov 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |