mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Visual

Reply

Thread Tools
Old 3 februar 2008, 06:34
New Member Group

Default Visual

hei når jeg installerer et spill for mine barn skjermen blåser dobbelt størrelse og en melding kommer opp på skjermen som sier det ikke er nok visuelle som kreves (sorry i cant huske nøyaktig melding) Kan noen hjelpe som jeg ikke ønsker å prøve det igjen i tilfelle jeg bust det
XP Home Edition
Intel (r)
Pentium (R) 4cpu
Old 3dje Feb 2008, 07:18
Medlem Group

Default Visual

Dette mest sannsynlig være fordi du ikke har nok ram for å spille spillet.
Hvis du går til http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA de kan gjøre et system scan for å finne ut hvilke ram er compatiable med maskinen, er litt dyrere området men verdt tryggheten du wont trenger å bekymre deg for å sende noe tilbake som ikke compatiable.
prisen bør være rundt £ 20 for 1 GB RAM og svært enkel å installere, du wont må få noen til å gjøre det for deg - Det bare passer det store lang socket på hovedkortet
Old 11. Feb 2008, 05:18
Donor Group

Default Visual

hva er det og hva grafikkortet ya fikk?

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.