![]() |
|
| |||
| |||
| hei når jeg installerer et spill for mine barn skjermen blåser dobbelt størrelse og en melding kommer opp på skjermen som sier det ikke er nok visuelle som kreves (sorry i cant huske nøyaktig melding) Kan noen hjelpe som jeg ikke ønsker å prøve det igjen i tilfelle jeg bust det XP Home Edition Intel (r) Pentium (R) 4cpu |
|
| |||
| |||
| Dette mest sannsynlig være fordi du ikke har nok ram for å spille spillet. Hvis du går til http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA de kan gjøre et system scan for å finne ut hvilke ram er compatiable med maskinen, er litt dyrere området men verdt tryggheten du wont trenger å bekymre deg for å sende noe tilbake som ikke compatiable. prisen bør være rundt £ 20 for 1 GB RAM og svært enkel å installere, du wont må få noen til å gjøre det for deg - Det bare passer det store lang socket på hovedkortet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva er det og hva grafikkortet ya fikk?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|