mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Visual

Reply

Thread Tools
Old 3 februari 2008, 06:34
New Member Group

Default Visual

hej när jag installerar ett spel för mina barn skärmen blåser dubbelt så stort och ett meddelande kommer upp på skärmen säger det inte finns tillräckligt visuellt utrymme som krävs (sorry jag skränande komma ihåg det exakta meddelande) kan någon hjälpa till så jag dont vill försöka igen ifall jag bysten det
XP Home Edition
Intel (R)
Pentium (R) 4cpu
Old 3 februari 2008, 07:18
Ledamot Gruppen

Default Visual

Det mest troliga att vara eftersom du inte har tillräckligt med RAM för att spela spelet.
Om du går till http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA de kan göra ett system scan för att ta reda på vilken ram är compatiable med datorn, den lite dyra plats men värt sinnesfrid att du brukar tänka på att skicka något tillbaka som inte compatiable.
kostnaderna bör ligga runt £ 20 för 1 GB RAM och mycket enkel att installera, du brukar ha för att få någon att göra det åt dig - Det är helt enkelt passar det stora länge uttaget i moderkortet
Old 11 februari, 2008, 05:18
Givargruppen

Default Visual

vad spel är och vilka grafikkort dig där?

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable cba321 Grafikkort & Skärmar 1 23 maj 2009 22:12
Visual Basic HJÄLP! (öppna nya form) ryannathans General Software Chat 10 23 januari 2009 15:42
Behöver du hjälp med Visual Studio 2005 ahyi General Software Chat 0 21 januari 2009 21:41
Vista med Visual Basic Cew27 Linux & Alternativa OS 1 27 november 2007 14:25
Visual Basic 6 momuncoderlife Web Design, Hosting & SEO 4 8 november 2007 02:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.