![]() |
|
| |||
| |||
| hej när jag installerar ett spel för mina barn skärmen blåser dubbelt så stort och ett meddelande kommer upp på skärmen säger det inte finns tillräckligt visuellt utrymme som krävs (sorry jag skränande komma ihåg det exakta meddelande) kan någon hjälpa till så jag dont vill försöka igen ifall jag bysten det XP Home Edition Intel (R) Pentium (R) 4cpu |
|
| |||
| |||
| Det mest troliga att vara eftersom du inte har tillräckligt med RAM för att spela spelet. Om du går till http://www.crucial.com/uk/?gclid=COG...FQOVMAodBykuXA de kan göra ett system scan för att ta reda på vilken ram är compatiable med datorn, den lite dyra plats men värt sinnesfrid att du brukar tänka på att skicka något tillbaka som inte compatiable. kostnaderna bör ligga runt £ 20 för 1 GB RAM och mycket enkel att installera, du brukar ha för att få någon att göra det åt dig - Det är helt enkelt passar det stora länge uttaget i moderkortet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad spel är och vilka grafikkort dig där?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable | cba321 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 maj 2009 22:12 |
| Visual Basic HJÄLP! (öppna nya form) | ryannathans | General Software Chat | 10 | 23 januari 2009 15:42 |
| Behöver du hjälp med Visual Studio 2005 | ahyi | General Software Chat | 0 | 21 januari 2009 21:41 |
| Vista med Visual Basic | Cew27 | Linux & Alternativa OS | 1 | 27 november 2007 14:25 |
| Visual Basic 6 | momuncoderlife | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 8 november 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |