mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Visual Display Problem på Xbox 360 Arcade

Reply

Thread Tools
Old 13 December 2008, 13:40
Donor-Gruppen

Default Visual Display Problem på Xbox 360 Arcade

Hej
Mine sønner ven har en Xbox 360 Arcade konsollen, og det har suddently stoppet viser noget på tv. Det var fint et øjeblik, men når det kom tændt igen, skærmen siger intet signal, der modtages osv. kabelforbindelserne alle er blevet kontrolleret, så tænkte på, hvis grafikkortet er gået ..... Xbox 360 er et år gammel .

Alle idéer vil være taknemmelig!

tak

Dean
Old 14 December 2008, 11:27
Medlem Gruppen

jeg dont ejer en XBox så im ikke så sikker, men er der magt nå konsollen? Hvis ja, prøv wiggling ledningerne. bliver det alt for spillet? gerne hverdagen for mere end 5 timer eller ..

På en anden note, jeg tænkte noget andet, når jeg læser denne
Citat:
Oprindeligt Indsendt af dfr200764 View Post
men når det kom tændt igen
Old 14 December 2008, 12:15
Donor-Gruppen

tilsyneladende du bare lyd via displayet overvåge og intet andet så sandsynligvis grafikkortet. Det brød for et par dage efter garantien er udløbet! Hmmmmmmmm!
Old 14. december 2008, 13:01
Medlem Gruppen

aaaaah .. haha. Lige efter garantien er udløbet, det brast. Tilfældighed? Jeg tror ..... du beslutter dig
Anyway, held og lykke til dig.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IBM T43 Display Driver problem darshpreet Laptops, Mobiles & PDA'er 1 3 juni 2009 03:14
Computer problem, vil ikke vise noget som helst .. : ( JMember General Hardware Chat 6 20 marts 2009 05:10
Problem med webside display atorres0506 Web Design, Hosting & SEO 3 16 juli 2008 08:33
Xbox Live problem? its.sid PC & Console Gaming 6 18 januar 2008 10:30
80'erne 90'erne Video Arcade Emulator CG Man General Software Chat 7 7 juni 2007 11:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.