mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Beeldschermeenheden Probleem op Xbox 360 Arcade

Reply

Thread Tools
Old 13 december 2008, 13:40
Donor Groep

Default Beeldschermeenheden Probleem op Xbox 360 Arcade

Hoi
Mijn zonen vriend heeft een xbox 360 arcade console en heeft suddently gestopt met het weergeven van alles op de televisie. Het was een fijn moment, maar toen kreeg hij weer wordt ingeschakeld, wordt het scherm zegt geen signaal wordt ontvangen, enz. De kabelverbindingen zijn allemaal gecontroleerd dus vroeg me af of de grafische kaart is weg ..... Xbox 360 is een jaar oud .

Enig idee zou het op prijs stellen!

bedankt

Decaan
Old 14 december 2008, 11:27
Lid Fractie

i dont eigenaar van een XBox zo im niet zo zeker, maar is er de macht komen de console? zo ja, probeer wiggling de draden. is het te overdreven gespeeld? zoals dagelijks voor meer dan 5 uur of ..

Op een andere nota, ik dacht iets anders toen ik dit lezen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfr200764 View Post
maar toen kreeg hij weer
Old 14 december 2008, 12:15
Donor Groep

blijkbaar krijg je alleen geluid via de monitor en niets anders dus waarschijnlijk de grafische kaart. hij brak een paar dagen nadat de garantie verlopen! Hmmmmmmmm!
Old 14 dec 2008, 13:01
Lid Fractie

aaaaah .. haha. Vlak na de garantieperiode is verstreken, is blut. Toeval? Ik denk dat u beslist .....
Hoe dan ook, veel geluk voor jou.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
IBM T43 Display Driver probleem darshpreet Laptops, Mobiles & PDA's 1 De 3 juni 2009 03:14
Probleem computer, worden niet weergegeven een Thing .. : ( JMember Algemeen Hardware Chat 6 20 mrt 2009 05:10
Probleem met webpagina elkaar atorres0506 Web Design, Hosting & SEO 3 16 jul 2008 08:33
Xbox Live Probleem? its.sid PC & Gaming Console 6 18 Jan 2008 10:30
80s 90s Video Arcade Emulator CG Man Algemene programmatuurnoot Chat 7 De 7 juni 2007 11:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.