![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Mijn zonen vriend heeft een xbox 360 arcade console en heeft suddently gestopt met het weergeven van alles op de televisie. Het was een fijn moment, maar toen kreeg hij weer wordt ingeschakeld, wordt het scherm zegt geen signaal wordt ontvangen, enz. De kabelverbindingen zijn allemaal gecontroleerd dus vroeg me af of de grafische kaart is weg ..... Xbox 360 is een jaar oud . Enig idee zou het op prijs stellen! bedankt Decaan |
|
| |||
| |||
| i dont eigenaar van een XBox zo im niet zo zeker, maar is er de macht komen de console? zo ja, probeer wiggling de draden. is het te overdreven gespeeld? zoals dagelijks voor meer dan 5 uur of .. Op een andere nota, ik dacht iets anders toen ik dit lezen |
|
| |||
| |||
| blijkbaar krijg je alleen geluid via de monitor en niets anders dus waarschijnlijk de grafische kaart. hij brak een paar dagen nadat de garantie verlopen! Hmmmmmmmm! |
|
| |||
| |||
| aaaaah .. haha. Vlak na de garantieperiode is verstreken, is blut. Toeval? Ik denk dat u beslist ..... ![]() Hoe dan ook, veel geluk voor jou. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IBM T43 Display Driver probleem | darshpreet | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | De 3 juni 2009 03:14 |
| Probleem computer, worden niet weergegeven een Thing .. : ( | JMember | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 mrt 2009 05:10 |
| Probleem met webpagina elkaar | atorres0506 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 16 jul 2008 08:33 |
| Xbox Live Probleem? | its.sid | PC & Gaming Console | 6 | 18 Jan 2008 10:30 |
| 80s 90s Video Arcade Emulator | CG Man | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 7 juni 2007 11:07 |
| Thread Tools | |
| |