![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Mine sønner venn har en Xbox 360 Arcade konsollen og det har suddently stoppet å vise noe på TV. Det var bra en stund, men når det har slått på igjen, skjermen sier no signal mottas etc. kabeltilkoblingene har alle blitt kontrollert så lurte på om grafikkortet er borte ..... Xbox 360 er et år gammel . Ideer ville være takknemlig! takk Dean |
|
| |||
| |||
| jeg dont eier en XBox så im ikke så sikker, men er det strøm når konsollen? Hvis ja, prøv wiggling ledningene. er at det er overdrevet spilt? liker hverdagen for mer enn 5 timer, eller .. På et annet merke, jeg tenkte noe annet da jeg leste dette |
|
| |||
| |||
| tilsynelatende du få lyden gjennom displayet overvåke og ingenting annet så sannsynligvis grafikkortet. det brøt et par dager etter at garantien er utløpt! Hmmmmmmmm! |
|
| |||
| |||
| aaaaah .. haha. Like etter at garantien er utløpt, det blakk. Tilfeldighet? Jeg tror ..... du bestemmer ![]() Uansett, lykke til deg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IBM T43 Display Driver problem | darshpreet | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 3 juni 2009 03:14 |
| Computer problem, vil ikke vise noe .. : ( | JMember | General Hardware Chat | 6 | 20 mars 2009 05:10 |
| Problem med websiden vises | atorres0506 | Web Design, hosting & SEO | 3 | 16 juli 2008 08:33 |
| Xbox Live problem? | its.sid | PC & Console Gaming | 6 | 18 januar 2008 10:30 |
| 80s 90s Video Arcade Emulator | CG Man | General Software Chat | 7 | 7 juni 2007 11:07 |
| Thread Tools | |
| |