![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut Viva Piñata PC, Saw se minun kaveripiiriin 360 mieltä, se oli siistiä, joten menin ja osti sen. Mutta kun olen installled sitä ja kaikkea, se tapana friggen juokse! Siinä sanotaan, minun näytönohjain ei riitä tarpeeksi, minulla on Intel 82915/GV/910GL näytönohjain, ja olen melko varma, että kortti olisi voitava käyttää tätä peliä ... Olen kunnossa kaikissa muissa eritelmät mukana pelissä, ovat 228G: n muistia, 185 g: n käytettävissä, minulla on Gig RAM-muistia, minun tietokone on HP alkaen Mielestäni on 2004 ... Pentium 4 duo prossesor, joten kaikki on kunnossa, ja uskon, että minun vid kortti olisi voitava käyttää sitä! Miksi ei ole sitä? Olen kokeillut alentava kaikki asetukset minun pakoll ja se tapana ajaa ... En voi edes päästä pelin yrittää alentaa asetukset itse peliin suoritetaan tai muuttaa sen päätöslauselmia, ii napsauta pelata, ja se immiediately sulkeutuu. .. haluta auttaa ... e-mail **** kaikki vastaukset postittaa täälläkin .... Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinun on näköala suorittaa, että peli ja jos aiotte saada näköala niin tarvitset toisen gigatavu RAM-muistia jopa hime perus (jos PlayIn pelit) ja näyttösovittimen on laivalla oikein? hyvin tarvitset jotain vähän paremmin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont antaa ya sähköpostia kaveri sinun pyytää spam ![]() Mielestäni juusto on oikeassa on korttiasi laivalla? näyttää sen, ja jos niin thats ongelma joten sen joko OS päivittää tai kortin päivittää tai molemmat
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|