![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht Viva Piñata voor de PC, zag het bij mijn vrienden op 360, dacht dat het was cool, dus ik ging en kocht het. Maar zodra ik installled en alles, maar wont friggen run! Hij zegt dat mijn video kaart is niet genoeg, ik heb een Intel 82915/GV/910GL videokaart, en ik ben vrij zeker van dat mijn kaart moet kunnen draaien deze game ... Ik ben goed in alle andere specificaties in het spel, hebben 228G's van het geheugen, 185g's beschikbaar voor gebruik, ik heb een Gig RAM, mijn computer is een HP uit Ik denk dat het 2004 ... Pentium 4 duo prossesor, dus die zijn allemaal prima, en ik denk dat mijn vid kaart moeten kunnen draaien! Waarom niet? Ik heb geprobeerd een verlaging van alle instellingen op mijn comp en het gewoon lopen ... I cant zelfs je in het spel om te proberen om de instellingen van het spel zelf draait op of om de resoluties, ii klik op play en het immiediately gesloten. .. help ... e-mail **** Alle antwoorden op post hier te .... Thanks! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je moet vista te draaien dat spel en als je gaat om vista dan zult u een andere GB RAM, zelfs voor elementaire hime (indien uw playin games) en uw videokaart onboard recht? en moet je iets een beetje beter
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont geven je e-mail uit je buddy te vragen voor spam ![]() Ik denk dat kaas wordt recht is uw kaart aan boord? ziet er leuk, en zo ja, dat is het probleem zodat de beide OS-upgrade of upgrade-kaart of beide
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|