![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har precis köpt Viva Pinata för PC, såg det på mina vänner på 360, tyckte det var kallt, så jag gick och köpte den. Men när jag installled och allt, det brukar friggen köra! Det står mitt grafikkort är inte tillräckligt, jag har en Intel 82915/GV/910GL grafikkort, och jag är ganska säker på att mitt kort bör kunna köra det här spelet ... jag är bra i alla andra specifikationer i spelet, har 228G: s minne, 185g är tillgänglig att använda, jag har en Gig RAM, min dator är en HP från jag tror det är 2004 ... Pentium 4 duo prossesor, så de alla är bra, och jag tror att min vid kortet ska kunna köra den! Varför inte det? Jag har försökt att sänka alla inställningar på min comp och det brukar köra ... I cant ens komma in i spelet för att försöka sänka inställningar spelet själv driver på eller ändra resolutioner, ii klicka spela och det immiediately stängs. .. snälla hjälp ... e-post **** alla svar på inlägget den här .... Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du behöver vista för att köra det spelet och om du kommer att få Vista så behöver du en annan GB RAM även för hime grundläggande (om du spelar spel) och grafikkortet är ombord eller hur? och du behöver något lite bättre
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont ge dig e-post ut kompis du ber om spam ![]() Jag tycker att ost är rätt är ditt kort ombord? ser ut som det, och i så fall thats problemet så dess antingen OS uppgradera eller kort uppgradera eller båda
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|