Warcraft III irriterende plaster probs ... Hey gutter,
Jeg har enorme problemer programrettelser min Warcraft III: The Frozen Throne spillet. Jeg har installeret det første spil (Reign of Chaos), patched det op til 1.22a, derefter gik jeg til at installere TFT og når installere vinduet kom op, det sagde "Installer Warcraft III: The Frozen Throne (komplet installation) ", når den skulle have sagt" (opgradering fra Reign of Chaos) ". Så jeg klikker på knappen Installer, og det begynder at skrive over alle spillets filer, der allerede findes, som om det isnt afsløre spillet. Så det installeres det fulde spil. Så jeg går til plaster TFT til patch 1.22a og når jeg starter spillet, det giver mig følgende meddelelse "Beklager, men Warcraft III kan ikke åbnes." Jeg gjorde ikke har dette problem med 1.21b og enhver hjælp vil blive meget værdsat.
PS
Sorry for the wall af teksten.
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker 
1. gig er den 7 juni 2009
Mit system: Deathstar 1.0 / lånte MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Bundkort: Ny HP ting / MacBook ting | RAM Hukommelse: 4 GB DDR2 / 1GB DDR2 | Grafikkort (r): nVidia GeForce 8600GT | Lydkort: Intel (R) integreret | Harddisk (e): 1 TB SATA / Mac 120GB | Optisk drev (r): Hitachi Blu-ray / Integreret | Sag / PSU: HP lager / Mac Stock | Køling: Din standard radiator og fan / samme | Network / Internet: Intel (R) Integrerede / Mac AirPort | Monitor (s): HP w2408 / MacBook ting | Operating System (s): Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10,5) | |