| Hei kaverit,
Minulla on valtavia ongelmia paikkausmassa minun Warcraft III: The Frozen Throne peli. Olen asentanut ensimmäisen pelin (Reign of Chaos), patched jopa 1.22a, sitten menin asentaa TFT ja kun asentaa ikkuna tuli, se sanoi, että "Asenna Warcraft III: The Frozen Throne (täydellinen asennus) ", kun se olisi pitänyt sanoa" (Päivittääksesi Reign of Chaos) ". joten Napsauta Asenna-painiketta, ja se alkaa kirjallisesti kaikki pelin tiedostot, jotka ovat jo olemassa, sillä jos se isnt havaitsemiseksi pelin. Niinpä se asentaa koko peli. Sitten mene korjaustiedosto TFT paikata 1.22a ja kun käynnistän pelin, se antaa minulle seuraavan viestin: "Anteeksi, mutta Warcraft III ei voi avata". I didnt on tämän ongelman 1.21b ja kaikki Ohje on suuresti arvostettu.
PS
Sorry for the seinän teksti.
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko 
1. keikka on 7. kesäkuuta 2009
My System: Deathstar 1,0 / Luoton MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Emolevy: Uusi HP asia / MacBook asia | RAM-muisti: 4GB DDR2 / 1GB DDR2 | Graphics Card (s): nVidia GeForce 8600GT | Äänikortti: Intel (r) integroidut | Kiintolevy (t): 1tb SATA / Mac 120GB | Optinen asema (t): Hitachi Blu-ray / integroitu | Asia / PSU: HP varastossa / Mac Stock | Jäähdytys: Tavallisesta jäähdytin ja tuuletin / Sama | Network / Internet: Intel (r) Integroitu / Mac AirPort | Monitor (t): HP w2408 / MacBook asia | Operating System (s): Vista sp1 / Mac OS X Leopard (10,5) | |