mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Warcraft III vervelend pleister probs ...

Reply

Thread Tools
Old 20 okt 2008, 08:04
Donor Groep

Default Warcraft III vervelend pleister probs ...

Hey guys,
Ik heb enorme problemen Patching mijn Warcraft III: The Frozen Throne spel. Ik heb de eerste game (Reign of Chaos), gepatchte het aan 1.22a, dan ging ik te installeren TFT en wanneer de installatie venster kwam, hij zei "Installeer Warcraft III: The Frozen Throne (volledige installatie) "als het moet gezegd hebben" (upgrade van Reign of Chaos) ". Dus ik klik op de knop Installeren, en het begint schriftelijk over alle bestanden die het spel zijn er al, alsof het isnt opsporen van het spel. Dus Het installeert de volledige spel. Toen ik naar patch TFT aan patch 1.22a en toen ik het spel start, het geeft mij de volgende foutmelding "Sorry, maar Warcraft III kan niet worden geopend". didnt Ik heb dit probleem met 1.21b en eventuele hulp wordt zeer gewaardeerd.

PS
Sorry voor de muur van de tekst.

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.