mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Warcraft III irriterende patch probs ...

Reply

Thread Tools
Old 20 oktober 2008, 08:04
Donor Group

Hei folkens,
Jeg har store problemer patching min Warcraft III: The Frozen Throne spillet. Jeg installerte den første spillet (Reign of Chaos), oppdatert den opp til 1.22a, så jeg gikk å installere TFT og når installere vindu kom opp, saInstaller Warcraft III: The Frozen Throne (komplett installasjon) "når den skulle ha sagt" (oppgradere fra Reign of Chaos) ". Så jeg klikker du installerer knappen, og det begynner å skrive over alle spill filer som allerede er der, som om det isnt avdekke spillet. Så den installerer hele spillet. Så jeg går til patch TFT å sy 1.22a og når jeg starter spillet, det gir meg følgende melding "Beklager, men Warcraft III kan ikke åpnes." jeg gjorde ikke har dette problemet med 1.21b og eventuelle hjelp vil bli verdsatt.

PS
Sorry for the wall of text.

Min System: Deathstar 1.0 / utlånt MacBook

Prosessor (er):
Core 2 Quad / Dual-Core
Hovedkort:
Ny HP ting / Macbook ting
RAM-minne:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (r) integrert
Harddisk (er):
1TB SATA / Mac 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi Blu-ray / Integrert
Case / PSU:
HP lager / Mac lager
Cooling:
Standardsporingskoden radiator og vifte / Samme
Nettverk / Internett:
Intel (r) Integrert / Mac AirPort
Skjerm (er):
HP w2408 / Macbook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.