Warcraft III irriterande plåster probs ... Hej killar,
Jag har enorma problem korrigeringsprocessen min Warcraft III: The Frozen Throne spelet. Jag installerade det första spelet (Reign av Kaos), lappat upp till 1.22a, sedan åkte jag för att installera TFT och då installera fönster kom upp, det sa "Installera Warcraft III: The Frozen Throne (komplett installation) "när det borde ha sagt" (uppgradering från Reign av kaos). Så jag klicka på Installera och börjar skriva över alla spelets filer som redan finns där, som om det isnt upptäcka spelet. Så Det installerar helt spel. Då jag går till patch TFT till patch 1.22a och när jag startar spelet, det ger mig följande meddelande "Sorry, men Warcraft III kan inte öppnas". Jag gjorde det här problemet med 1.21b och alla hjälp kommer att bli mycket uppskattat.
PS
Ledsen för vägg texten.
__________________ Tja, jag är officiellt en semipro musiker 
1:a spelning är den 7 juni 2009
Mitt System: Deathstar 1,0 / lånade MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Moderkort: Nya HP sak / MacBook sak | RAM Minne: 4GB DDR2 / 1GB DDR2 | Grafikkort (s): nVidia GeForce 8600GT | Ljudkort: Intel (R) integrerade | Hårddisk (s): 1 TB SATA / Mac 120GB | Optisk enhet (er): Hitachi Blu-ray / Integrerad | Mål / PSU: HP materiel / Mac Lager | Kylning: Din standard kylare och fläkt / Same | Nätverk / Internet: Intel (R) Integrerad / Mac AirPort | Monitor (s): HP w2408 / MacBook sak | Operating System (s): Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5) | |