![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg spiller wow atm, men det grafiske er gamle, og kedeligt .. Så I'm kinda søger efter et nyt MMORPG jeg kan spille Jeg tryed et parti, ingen af dem har catched mig som wow gjorde .. en liste over dem, jeg har tryed: Everquest 1-2 Guild Wars Eve Online Sværd i den nye verden ... Og et par mere, jeg ikke kan huske navnet på Anyways, er der nogen MMORPG's derude, som ser ABIT gerne wow? Jeg resenly hørt om Warhammer og woundered, hvordan det var. ingen, der har været i Beta og kan fortælle mig, hvordan det er? spil, historie, grafik? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke meget om Warhammer. men jeg kender et lignende spil, som har meget lignende gameplay. Flyff er et anstændigt MMO. men det er koreansk så der er insanely vanskeligt nivellering krav og strenge straffe for død.
når du har nået nogenlunde niveau 50 i denne omgang, det når et punkt, hvor du får så lidt exp det begynder at miste sin appel. og straffen for at dø i dette spil er du mister 5 exp punkter. den måde, det fungerer, er du nødt til at akkumulere 100 points. og når du er plan halvtreds, vil du bekæmpe monstre, der er 12 niveauer højere end dig, og kun få omkring 0,2 exp pr monster. så du er nødt til at dræbe 500 af helvedes ting til niveau. og du kan delevel. så kunne du lige har nået niveau 51 og var 0,36 point ud af 100. dernæst dør, og tabe 5 og er nødt til at dræbe en hel bunke mere monstre blot at nå niveau 51 igen. Desværre er virkeligheden den, at WoW er det bedste MMO der nogensinde har været, og sandsynligvis nogensinde vil blive. Warhammer skulle erstatte WoW men der er ikke en bred brugerbase overhovedet. ikke en masse mennesker kan lide det, og det var mere et flop, end det var en ordentlig omgang. ærligt ville jeg ikke gider med andre mmos, fordi der er så få gode. Mit system: Ezekiel
|