![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei
En pelaa wow atm, mutta graphic on vanha ja tylsä .. So I'm kinda etsii uutta MMORPG voin pelata I tryed paljon, kukaan heistä ei catched minulle wow ei .. yksi luettelo niistä olen tryed: Everquest 1-2 Guild Wars Eve Online Sword of uusi maailma ... Ja muutama enemmän, en muista nimeä Anyways, onko MMORPG: n siellä, jotka näyttävät ABIT kuten wow? I resenly kuullut Warhammer ja woundered, miten se oli. Onko kukaan ollut Beta ja voin kertoa minulle, miten se on? pelaamiseen, tarinoita, graafinen? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En tiedä paljoakaan Warhammer. mutta tiedän, että samanlainen peli, joka on hyvin samanlainen gameplay. Flyff on ihmisarvoisen MMO. mutta Korea joten on äärimmäisen vaikea vaaitus vaatimukset ja ankaria rangaistuksia kuoleman.
kun olet saavuttanut suunnilleen tasolla 50, että pelin, se pääsee tilanteeseen, jossa et saa niin vähän exp se alkaa menettää vetovoimansa. ja rangaistus kuolee, että peli on menetät 5 exp pistettä. siitä, miten se toimii, sinulla on kartuttaa 100 pistettä. ja kun olet tason viisikymmentä henkeä, sinun taistella hirviöitä, jotka ovat 12 tasoa korkeampi kuin sinä, ja vain noin 0,2 exp per hirviö. niin sinun täytyy tappaa 500 on hemmetin asioita tasolla. ja voit delevel. joten voisi olla juuri saavuttanut tason 51 ja oli 0,36 pistettä pois 100. sitten kuolee, ja menettää 5 ja tappaa koko joukko enemmän hirviöitä vain päästä tasolle 51 uudelleen. Valitettavasti todellisuus on se, että WoW on paras MMO ei koskaan ollut ja todennäköisesti koskaan tulee. Warhammer oli tarkoitus korvata WoW, mutta ei ole laaja käyttäjäkunta lainkaan. ei ole paljon ihmisiä, kuten se, ja se oli enemmän floppina kuin se oli kohtuullinen peli. rehellisesti i ei välitä mitä tahansa mmos koska siellä on niin vähän hyviä. My System: Hesekiel
|