mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Warhammer?

Reply

Thread Tools
Old 27 januari 2008, 06:47
Lid Fractie

Default Warhammer?

Hallo

Ik speel wow atm, maar de afbeelding is oud en saai ..
Dus ik ben een beetje op zoek naar een nieuwe MMORPG ik kan spelen

Ik tryed veel, niemand van hen hebben catched mij wow heb ..
een lijst van degenen die ik heb tryed:
Everquest 1.2
Guild Wars
Eve Online
Sword of the New World
... En een paar meer, weet ik niet meer de naam van

Anyways, zijn er elke MMORPG's daar, die er uitzien als abit wow?
Ik resenly gehoord van Warhammer, en woundered, hoe het was. Heeft iemand al in de Beta en kan mij vertellen hoe het is? spel, verhaallijn, grafisch?
Old 31 januari 2008, 00:36
Donor Groep

Default Warhammer?

Ik weet niet veel over Warhammer. maar ik weet van een soortgelijke game die zeer vergelijkbaar gameplay. Flyff is een waardig MMO. maar het is korean dus zijn er ongelofelijk moeilijk leveling eisen en strenge straffen voor de dood.

wanneer je ongeveer level 50 in dat spel, komt het tot een punt waar je je zo weinig exp het begint verliest haar beroep. en de straf voor sterven in dit spel is dat je verliest 5 exp punten.

de manier waarop het werkt is u te accumuleren 100 punten. en wanneer u bent niveau vijftig, je strijd monsters die zijn 12 niveaus hoger dan u, en slechts ongeveer 0,2 exp per monster. zo zou je moeten vermoorden 500 van de verdomde dingen niveau. en je kunt delevel. dus je zou kunnen hebben zojuist bereikte niveau 51 en was 0,36 punten op 100. dan sterven en verliest 5 en hebben te doden een hele hoop meer monsters alleen te bereiken niveau 51 opnieuw.

Helaas, de realiteit is dat WoW de beste MMO er ooit was, en waarschijnlijk ooit zal zijn.
Warhammer is bedoeld als vervanging van WoW, maar er is niet een brede basis van gebruikers op alle. niet veel mensen het leuk vinden, en het was meer een flop dan was het een waardig spel.

eerlijk gezegd zou ik niet lastig met andere mmos omdat er zo weinig goede.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.