![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Ik speel wow atm, maar de afbeelding is oud en saai .. Dus ik ben een beetje op zoek naar een nieuwe MMORPG ik kan spelen Ik tryed veel, niemand van hen hebben catched mij wow heb .. een lijst van degenen die ik heb tryed: Everquest 1.2 Guild Wars Eve Online Sword of the New World ... En een paar meer, weet ik niet meer de naam van Anyways, zijn er elke MMORPG's daar, die er uitzien als abit wow? Ik resenly gehoord van Warhammer, en woundered, hoe het was. Heeft iemand al in de Beta en kan mij vertellen hoe het is? spel, verhaallijn, grafisch? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet veel over Warhammer. maar ik weet van een soortgelijke game die zeer vergelijkbaar gameplay. Flyff is een waardig MMO. maar het is korean dus zijn er ongelofelijk moeilijk leveling eisen en strenge straffen voor de dood.
wanneer je ongeveer level 50 in dat spel, komt het tot een punt waar je je zo weinig exp het begint verliest haar beroep. en de straf voor sterven in dit spel is dat je verliest 5 exp punten. de manier waarop het werkt is u te accumuleren 100 punten. en wanneer u bent niveau vijftig, je strijd monsters die zijn 12 niveaus hoger dan u, en slechts ongeveer 0,2 exp per monster. zo zou je moeten vermoorden 500 van de verdomde dingen niveau. en je kunt delevel. dus je zou kunnen hebben zojuist bereikte niveau 51 en was 0,36 punten op 100. dan sterven en verliest 5 en hebben te doden een hele hoop meer monsters alleen te bereiken niveau 51 opnieuw. Helaas, de realiteit is dat WoW de beste MMO er ooit was, en waarschijnlijk ooit zal zijn. Warhammer is bedoeld als vervanging van WoW, maar er is niet een brede basis van gebruikers op alle. niet veel mensen het leuk vinden, en het was meer een flop dan was het een waardig spel. eerlijk gezegd zou ik niet lastig met andere mmos omdat er zo weinig goede. Mijn Systeem: Ezechiël
|