mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Warhammer?

Reply

Thread Tools
Old 27th 2008, 06:47
Medlem Group

Default Warhammer?

Hallo

Jeg spiller wow minibank, men grafikken er gammel og kjedelig ..
Så jeg er ganske ute etter et nytt MMORPG jeg kan spille

Jeg tryed mye, ingen av dem har catched meg som wow gjorde ..
en liste over de jeg har tryed:
Everquest 1-2
Guild Wars
Eve Online
Sverd i den nye verden
... Og noen flere jeg ikke husker navnet på

Anyways, er det noen MMORPG står der ute, som ser abit som wow?
Jeg resenly hørt om Warhammer, og woundered, hvordan det var. har alle vært i Beta, og kan fortelle meg hvordan det er? spillet, historie, grafikk?
Old 31st 2008 jan 00:36
Donor Group

Default Warhammer?

Jeg vet ikke mye om Warhammer. men jeg vet om et lignende spill som ligner gameplay. Flyff er et anstendig MMO. men det er koreansk så det er sinnsykt vanskelig leveling krav og strenge straffer for døden.

når du kommer rundt nivå 50 i spillet, det kommer et punkt der du får så lite exp den begynner å miste sin appell. og straffen for å dø i spillet er du mister 5 exp poeng.

hvordan det fungerer, er du nødt til å samle opp 100 poeng. og når du er nivået femti, vil du bekjempe monstre som er 12 nivåer høyere enn deg, og kun får ca 0,2 exp per monster. så du må drepe 500 av de jævla ting til nivået. og du kan delevel. så du kan få akkurat nådd level 51 og fikk 0,36 poeng av 100. Deretter dør, og taper 5 og har til å drepe en hel haug mer monstre bare å nå nivå 51 igjen.

Dessverre er realiteten er at WoW er det beste MMO det noen gang var, og sannsynligvis noen gang vil bli.
Warhammer var ment å erstatte WoW, men det er ikke en bred brukerbasen overhodet. ikke mange liker det, og det var mer en flopp enn det var en anstendig spillet.

ærlig ville jeg ikke bry deg med andre mmos fordi det er så få gode.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.