mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Warhammer?

Reply

Thread Tools
Old 27 januari, 2008, 06:47
Ledamot Gruppen

Hej

Jag spelar wow atm, men grafiken är gammal och tråkig ..
Så jag är ganska letar efter ett nytt MMORPG jag kan spela

I tryed mycket, ingen av dem har catched mig wow gjorde ..
en förteckning över de jag har tryed:
Everquest 1-2
Guild Wars
Eve Online
Svärdet i den nya världen
... Och några fler jag inte minns namnet på

Hur som helst, finns det några MMORPG's ute, som ser lite likadana wow?
Jag resenly hört talas om Warhammer och woundered, hur det var. Har någon varit i Beta och kan berätta hur det är? spelet, handling, grafik?
Old 31 Januari 2008, 00:36
Givargruppen

Jag vet inte mycket om Warhammer. men jag vet av ett liknande spel som har mycket liknande gameplay. Flyff är ett anständigt MMO. men det är koreanska så det är vansinnigt svårt Leveling krav och hårdare straff för döden.

när du når ca nivå 50 i det spelet, den når en punkt där du får så lite exp det börjar förlora sitt överklagande. och straffet för att dö i detta spelet är du förlorar 5 exp punkter.

hur det fungerar är att du måste samla på 100 poäng. och när du är på femtioo du bekämpa monstren som är 12 högre än du, och endast få omkring 0,2 exp per monster. så du måste döda 500 av den jävla saker nivå. och du kan delevel. så du kan få precis nått nivå 51 och fick 0,36 poäng av 100. sedan dör, och förlorar 5 och måste döda en hel massa mer monster bara för att nå nivå 51 igen.

tyvärr är verkligheten den att WoW är det bästa MMO det någonsin var, och förmodligen någonsin kommer att bli.
Warhammer var tänkt att ersätta WoW men det är inte en bred användarbas alls. inte många människor tycker om det, och det var mer av en flopp än det var ett anständigt spelet.

ärligt talat skulle jag inte bry med andra mmos eftersom det finns så få bra.

Mitt System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Moderkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Minne:
2 gig G. Skill DDR2 800MHz
Grafikkort (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512MB
Ljudkort:
Creative 7.1 ljudkort
Hårddisk (s):
160 gig Western Digital SATA drive
Optisk enhet (er):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo enhet
Mål / PSU:
CoolerMaster fall Antec Earthwatts 500W
Kylning:
3x lager 120mm fläktar, 1 lager CPU fläkt
Nätverk / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tums Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.