![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag spelar wow atm, men grafiken är gammal och tråkig .. Så jag är ganska letar efter ett nytt MMORPG jag kan spela I tryed mycket, ingen av dem har catched mig wow gjorde .. en förteckning över de jag har tryed: Everquest 1-2 Guild Wars Eve Online Svärdet i den nya världen ... Och några fler jag inte minns namnet på Hur som helst, finns det några MMORPG's ute, som ser lite likadana wow? Jag resenly hört talas om Warhammer och woundered, hur det var. Har någon varit i Beta och kan berätta hur det är? spelet, handling, grafik? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte mycket om Warhammer. men jag vet av ett liknande spel som har mycket liknande gameplay. Flyff är ett anständigt MMO. men det är koreanska så det är vansinnigt svårt Leveling krav och hårdare straff för döden.
när du når ca nivå 50 i det spelet, den når en punkt där du får så lite exp det börjar förlora sitt överklagande. och straffet för att dö i detta spelet är du förlorar 5 exp punkter. hur det fungerar är att du måste samla på 100 poäng. och när du är på femtioo du bekämpa monstren som är 12 högre än du, och endast få omkring 0,2 exp per monster. så du måste döda 500 av den jävla saker nivå. och du kan delevel. så du kan få precis nått nivå 51 och fick 0,36 poäng av 100. sedan dör, och förlorar 5 och måste döda en hel massa mer monster bara för att nå nivå 51 igen. tyvärr är verkligheten den att WoW är det bästa MMO det någonsin var, och förmodligen någonsin kommer att bli. Warhammer var tänkt att ersätta WoW men det är inte en bred användarbas alls. inte många människor tycker om det, och det var mer av en flopp än det var ett anständigt spelet. ärligt talat skulle jag inte bry med andra mmos eftersom det finns så få bra. Mitt System: Hesekiel
|