![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg synes, det er Sims2.But vi har alle favoritter ... så fortælle mig yours! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke rigtig i spil, men simulation type stuff heller interesse mig fra tid til anden.
| |||
| |||
| Store område til at vælge, er der en million spil til PC! Min favorit spil? Svært at sige, men jeg tror dybest set sin CS: S! (Counter Strike: Source) nogle goooood dage på dette spil! hehe, jeg er sådan en nerd .. |
|
| |||
| |||
| Med mig er det mere Counter-Strike: Source eller Devil May Cry 3. Jeg vil også nyde NFS (Need For Speed) spil. ![]() Åh, og jeg spiller også Neverwinter Nights 2 (Jeg ved ikke, hvis du har hørt om det) det er også smuk afkøle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hard opkald m8 der er så mange anstændigt spil elskede Need for Speed-serien, GTA-serien, men den ene jeg gå tilbage til, er FEAR så gætte Thats min fav 4 nu
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| yer jeg lyk FPS spil i tåge sige Crysis og Doom virkelig åbnet mine øjne især AI i Crysis o og Far Cry. |
|
| |||
| |||
| halveringstid alle versioner! |
|
| |||
| |||
| Halo 1-3 |
|
| |||
| |||
| Need for Speed-serien, GTA-serien, Counter-Strike 1.6 og Source, Flight Gear, Call of Duty 4, NBA Live-serien ... der er sooooo mange. kunne ikke navn bare et spil. Oh yeah, før jeg glemmer, Liero. det er en rigtig gammel leg (ikke i de levende i hulen type) mener jeg gerne have et længe siden spillet men det er vanedannende. Jeg huskede at spille det med min fætter på Windows 98. Google det, det er et freeware. |
|
| |||
| |||
| Strange ingen nævnt Max Payne. Jeg synes, det var en stor omgang fordi udviklerne har gjort det til at køre på en hvilken som helst lave ende maskine og endda lavet en version til Mac. Spillet ikke lider form halter og fremstille nogle af de bedste grafik, at en 32MB video kunne af spillet det glat i modsætning til de moderne spil. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvilke spil for at få | xactly | PC & Console Gaming | 11 | 19 august 2008 15:05 |
| Nyt spil | gaza14 | Off Topic Discussion | 36 | 7 april 2008 03:34 |
| Gamle PC Game | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 09:32 |
| Bedste spil nogensinde! | jungle-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1. sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |