![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mielestäni on Sims2.But meidän kaikkien suosikkeihin ... joten kerro omasi! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei oikeastaan osaksi pelejä, mutta simulointi tyyppi tavaraa ei kiinnostavat minua aika ajoin.
| |||
| |||
| Big ala valita, there's miljoonaa pelejä PC: lle! Oma peli? Vaikea sanoa, mutta mielestäni pohjimmiltaan sen CS: S! (Counter Strike: Source) noin goooood päivää, että peli! hehe, olen tällainen bittinikkari .. |
|
| |||
| |||
| Minulle se on enemmän Counter-Strike: Source tai Devil May Cry 3. Olen myös nauttia NFS (Need For Speed) pelejä. ![]() Niin, ja olen myös pelata Neverwinter Nights 2 (En tiedä, oletteko kuulleet siitä) on myös aika siistiä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hard puhelun M8 on niin paljon ihmisarvoisen pelit rakasti Need for Speed-sarja, GTA-sarja, mutta minun palata on FEAR niin arvata thats minun suosikkeihin 4 nyt
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| yer i lyk FPS pelejä i sumun sanoa Crysis ja Doom todella avannut silmäni erityisesti Lintuinfluenssa Crysis o ja Far Cry. |
|
| |||
| |||
| puoliintumisaika kaikki versiot! |
|
| |||
| |||
| Halo 1-3 |
|
| |||
| |||
| Need for Speed-sarja, GTA-sarja, Counter-Strike 1.6 ja Source, Flight Gear, Call of Duty 4, NBA Live-sarja ... on sooooo paljon. ei voinut nimi vain yksi peli. Ai joo, ennen kuin unohdan, Liero. se on todellinen antiikin pelin (ei elin on luola tyyppi) tarkoitan kuin kauan sitten pelin, mutta se on riippuvuutta. Muistelin pelaa sen serkkuni Windows 98. Google, se on ilmainen. |
|
| |||
| |||
| Strange kukaan mainittu Max Payne. Mielestäni se oli hyvä peli, koska kehittäjät tehdä sen missä tahansa matalampilaatuisia koneen ja jopa tehnyt versio Mac. Peli ei aiheutunut muodossa viipeitä ja tuottaa joitakin parhaista grafiikka että 32MB video Voitaisiin ollut se sileä toisin kuin nykyajan pelejä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä peli saada | xactly | PC & Console Gaming | 11 | 19th Aug 2008 15:05 |
| Uusi peli | gaza14 | Off Topic Discussion | 36 | 7. Huhtikuu 2008 03:34 |
| Vanha PC Game | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. Sep 2007 09:32 |
| Paras peli koskaan! | viidakko-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1. Sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. lokakuu 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |