![]() |
|
| |||
| |||
| Ik vind het Sims2.But we allemaal favorieten ... dus vertel me yours! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet echt in games, maar simulatie soort dingen doet belang me van tijd tot tijd.
| |||
| |||
| Groot gebied te kiezen, is er een miljoen games voor de PC! Mijn favoriete spel? Moeilijk te zeggen maar ik denk dat diep in haar CS: S! (Counter Strike: Source) sommige GOOOOOD dagen op dat spel! hehe, ik ben zo'n nerd .. |
|
| |||
| |||
| Met mij is het meer Counter-Strike: Source of Devil May Cry 3. Ik ben het ook genieten van de NFS (Need For Speed) spellen. ![]() Oh, en ik spelen ook Neverwinter Nights 2 (ik weet niet of u van gehoord) is het ook wel cool. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harde oproep m8 er zoveel fatsoenlijke games geliefden Need for Speed-serie, GTA-serie, maar de ene ik terug naar is FEAR zo denk thats my fav 4 nu
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| YER i lyk FPS games i nevel zeggen Crysis en Doom echt mijn ogen geopend en met name de AI in Crysis o en Far Cry. |
|
| |||
| |||
| halfwaardetijd alle versies! |
|
| |||
| |||
| Halo 1.3 |
|
| |||
| |||
| Need for Speed-serie, GTA-serie, Counter-Strike 1.6 en Source, Flight Gear, Call of Duty 4, NBA Live serie ... er is sooooo veel. niet konden naam gewoon een spel. Oh ja, voordat ik het vergeet, Liero. het is een echte oude spel (niet in de levensomstandigheden in de grot type) Ik bedoel als een lange tijd geleden spel, maar het is verslavend. Ik herinnerde me het spelen met mijn neef op Windows 98. Google, is een freeware. |
|
| |||
| |||
| Strange niemand genoemd Max Payne. Ik vind het een geweldig spel, omdat de ontwikkelaars maakte het uit te voeren op een low end machine en zelfs een versie voor de Mac. Het spel heeft niet te lijden vorm loopt en produceren enkele van de beste grafische dat een 32MB video kan gespeeld van het goede in tegenstelling tot de moderne spelletjes. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welk spel te krijgen | xactly | PC & Gaming Console | 11 | 19 aug 2008 15:05 |
| Nieuw spel | gaza14 | Off Topic Discussie | 36 | De 7 april 2008 03:34 |
| Oude PC Game | Kev64942 | PC & Gaming Console | 1 | 13 sep 2007 09:32 |
| Beste game ooit! | jungle-bhoy | PC & Gaming Console | 4 | 1e sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |