![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg synes det er Sims2.But vi alle har favoritter ... så fortell meg din! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke egentlig i spill, men simulering type ting virker interesse meg fra tid til annen.
| |||
| |||
| Stort område for å velge, er det en million spill for PC! Mitt favorittspill? Vanskelig å si, men jeg tror dypt ned sin CS: S! (Counter Strike: Source) noen goooood dager på at spillet! hehe, jeg er en nerd .. |
|
| |||
| |||
| Med meg er det mer Counter-Strike: Source eller Devil mai Cry 3. Jeg også nyte NFS (Need For Speed) spill. ![]() Oh, og jeg også spille Neverwinter Nights 2 (Jeg vet ikke om du har hørt om det) det er også ganske kult. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hard samtale m8 det er så mange anstendig spill elsket Need For Speed-serien, GTA-serien, men den jeg gå tilbake til, er frykten så gjette dvs min fav 4 nå
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| yer i lyk FPS spill i skodde si Crysis og Doom virkelig åpnet øynene mine særlig AI i Crysis o og Far Cry. |
|
| |||
| |||
| en halv levetid alle versjoner! |
|
| |||
| |||
| Halo 1-3 |
|
| |||
| |||
| Need for Speed serien, GTA-serien, Counter-Strike 1.6 og Source, Flight Gear, Call of Duty 4, NBA Live-serien ... det er sooooo mange. kunne ikke navn bare ett spill. Oh yeah, før jeg glemmer, Liero. det er en ekte gamle spill (ikke i den levende i grotten type) Jeg mener som for lenge siden spillet men det er vanedannende. Jeg husket å spille det med min fetter på Windows 98. Google det, det er et freeware. |
|
| |||
| |||
| Stange ingen nevnt Max Payne. Jeg tror det var et bra spill fordi utviklerne gjort det å kjøre på noen lave enden maskin og med laget en versjon for Mac. Spillet har ikke lider form lags og produserer noen av de beste grafikk som en 32MB video kunne spilles det glatt i motsetning til moderne spill. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilke spill for å få | xactly | PC & Console Gaming | 11 | 19 august 2008 15:05 |
| Nytt spill | gaza14 | Av Emne Diskusjon | 36 | 7 april 2008 03:34 |
| Gamle PC Spill | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 09:32 |
| Beste spillet noensinne! | Jungel-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1ste sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |