![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tycker att det är Sims2.But har vi alla favoriter ... så säg ditt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte riktigt i spel, men simulering typ saker inte intressera mig från gång till gång.
| |||
| |||
| Stort område att välja, det finns en miljon spel för PC! Mitt favoritspel? Svårt att säga men jag tror innerst inne att CS: S! (Counter Strike: Source) vissa goooood dagar på spel! hehe, jag är en sådan nörd .. |
|
| |||
| |||
| Med mig är det mer Counter-Strike: Source eller Devil maj Cry 3. Jag också njuta av NFS (Need For Speed) spel. ![]() Åh, och jag också spela Neverwinter Nights 2 (jag vet inte om du har hört talas om det) så är det också ganska lugnt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hard samtal M8 det finns så många anständigt spel älskade behovet av snabbhet serien, GTA-serien, men det jag gå tillbaka till är FEAR så gissa thats mina favoriter 4 nu
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| yer i lyk FPS-spel i dimma säga Häxkungens och Doom verkligen öppnat mina ögon särskilt AI i Häxkungens o och Far Cry. |
|
| |||
| |||
| halveringstid alla versioner! |
|
| |||
| |||
| Halo 1-3 |
|
| |||
| |||
| Need for Speed-serien, GTA-serien, Counter-Strike 1.6 och Source Flight Gear, Call of Duty 4, NBA Live rad ... det är sooooo många. kunde inte namn bara ett spel. Ja, innan jag glömmer, Liero. det är ett verkligt antika spel (inte de som bor i grottan typ) Jag menar som en lång tid sedan spelet men det är beroendeframkallande. Jag kom ihåg att spela det med min kusin på Windows 98. Google är det ett gratisprogram. |
|
| |||
| |||
| Konstigt att ingen nämnt Max Payne. Jag tror att det var ett bra spel eftersom utvecklarna gjort det för att köra på någon lägre delen maskin och även gjort en version för Mac. Spelet har inte lider form ligger och producerar några av de bästa grafik som en 32MB video kunde spelade det smidigt till skillnad från den moderna spel. |