![]() |
|
| |||
| |||
| Tja overskriften siger det hele listen hvilke spil du får, og hvad konsol på jeg kun ejer en pc ... (ja meget frataget) PC -- COD5 Venstre 4 Dead |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg købte GTAIV sidste uge, og jeg må sige, at jeg ville ønske, at jeg ikke! Dens mest aflyttet ud spil jeg nogensinde har spillet, eller skulle jeg sige forsøgte at spille Med utallige nedbrud, konstant hukommelseslækager forårsager mig at genstarte min comp som et plaster angiveligt fast! Rockstar skal sagsøges for frigivelse af en uafsluttet spil
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| så Thats en for mig at købe på XBOX360 Og ikke pc hehe |
|
| |||
| |||
| Vær så venlig ikke drøfte torrents sit mod TOS Tak
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jul konflikt. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Fællesskabet News & Chat | 8 | 3 januar 2009 07:32 |
| Glædelig jul alle .... | sjb007 | Off Topic Discussion | 6 | 21. dec 2008 15:35 |
| Hvad har du fået til jul? | alex | Off Topic Discussion | 17 | 12 marts 2008 21:58 |
| Glædelig jul | musicthom | Off Topic Discussion | 1 | 14th Dec 2006 16:37 |
| Thread Tools | |
| |