![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No otsikko kertoo kaiken luetella, mitä pelejä saat ja mitä konsolina i vain omista kpl ... (kyllä hyvin Vähäosaisille) PC -- COD5 Left 4 Dead |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ostin GTAIV viime viikolla ja täytyy sanoa, toivoisin, että minulla ei ole! Sen kaikkein vakoilutapauksen ilmitulon pois pelistä olen koskaan soittanut tai pitäisikö sanoa yrittänyt soittaa Monilapsisissa kaatuu, jatkuvaa memory leaks aiheuttaa minulle uudelleen minun pakoll joka korjaustiedostoa oletettavasti kiinteät! Rockstar olisi haastaa vapauttamiseksi Keskeneräiset pelit
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| niin thats yhden minun ostaa XBOX360 Eikä PC hehe |
|
| |||
| |||
| Pyydän ei keskustella torrents sen vastaan TOS Kiitos
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |