![]() |
|
| |||
| |||
| Nou de titel zegt het al lijst welke games u krijgt en wat de console op Ik heb alleen zelf een pc ... (ja zeer achtergestelde) PC -- COD5 Left 4 Dead |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kocht GTAIV vorige week en ik moet zeggen dat ik wou dat ik niet! Zijn de meest afgeluisterd out game die ik ooit heb gespeeld, of moet ik zeggen geprobeerd om te spelen Met talrijke crashes, constante geheugenlekken waardoor ik opnieuw mijn comp een patch die zogenaamd vast! Rockstar moet worden opgeroepen voor het vrijgeven van een onafgewerkt spel
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| ja dat is een voor mij te kopen op XBOX360 En niet pc hehe |
|
| |||
| |||
| Alsjeblieft niet bespreken torrents zijn tegen TOS Bedankt
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kerstmis Troubles. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 8 | De 3 januari 2009 07:32 |
| Vrolijk kerstfeest iedereen .... | sjb007 | Off Topic Discussie | 6 | 21 dec 2008 15:35 |
| Wat heb je voor Kerstmis? | linasita | Off Topic Discussie | 17 | 12 mrt 2008 21:58 |
| Vrolijk kerstfeest | musicthom | Off Topic Discussie | 1 | 14 dec 2006 16:37 |
| Thread Tools | |
| |