![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På PC jeg spiller:
Crysis Call of Duty 4 Wolfenstein fjendens territorium Gears krig På Xbox 360 Jeg spiller: Frontlines: brændstof af krig Gears krig Assassins Creed Mass Effect Halo 3 snart skal Rainbow Six Vegas 2 og Guitar Hero 3 Mit system: SAALEDES MACHINE!
|
|
| |||
| |||
| Halo 3 på 360, det er alt jeg har brug lol |
|
| |||
| |||
| Hvad er dit gamercard. minen er gaza14 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC-Bioshock, Crysis, frygt (stadig), den orange boks (nu med garys MOD)
| |||
| |||
| Gaza du nogensinde spille returin til slottet wolfenstein store spil.! |
|
| |||
| |||
| stop spamming mine stillinger gentry92! |
|
| |||
| |||
| næppe en spam! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, ja jeg spiller BF2142 og BF2 lejlighedsvis (både med udvidelser), jeg har også været spiller øverste chef: Smedede alliance en hel del for nylig (kun fordi min computer er rubish og kun giver mig en framerate på omkring 10 på en god dag , men jeg bruge begge skærme) Og Thats alle jeg spiller temmelig meget.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UNE MarioKart Secret af Mana PC Supreme Commander C & C Zero time LOMAC 360 Halo3 Frontlines: Fuels of War Forza 2 Test Drive
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC: Total udslettelse PS2: James Bond, Need for Speed (Cardon, underjordiske 2 og mest eftertragtede), Medal of honor, SSX tricky, Battlefield 2.